Mięta II [ Sleek PPQ]


Całkiem niedawno obiecałam wam serię makijaży paletką PPQ i do tej chwili przekonana byłam, że poprzedni makijaż który dla was zrobiłam był w kolorze łososiowym a tu taka niespodzianka ! Mamy drugi makijaż w kolorze mięty !


No cóż... trudno ale strasznie przypadł mi do gustu właśnie ten cień dlatego używam go najczęściej. Mam nadzieje, że i tak wersja makijażu przypadnie wam do gustu.


W tej wersji makijażu kolorem wiodącym był :
barry white - biały, salt n peppermint- mięta, supernova- jasny kawowy brąz


Postaram się następnym razem nie strzelić takiej gafy i nie robić dwa razy pod rząd takiej samej wersji kolorystycznej. 


Link do poprzedniej wersji znajdziecie TUTAJ .

Który makijaż przypadł Ci do gustu ?
Wersja I czy II ??



20 komentarzy:

  1. śliczny makijaż ;) pozdrawiam zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. obie wersje są bardzo fajne ale jak dla mnie wygrywa ta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale pięknie ci w tym makijażu;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny makijażyk.....akcent bieli urzekł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie ta wersja bardzo przypadła do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kooocham odcień mięty , dlatego makijaż genialny.. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piekne kolory , nabylo by sie ta palete do kolekcji;/d

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie Ci w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ masz śliczne brwi - napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo "trafna" kolorystyka. I cudne brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny makijaż, jest po prostu cudowny!:D Gdybym tylko jeszcze lubiła używać cieni do powiek. :P
    Ściskam, Fashion Camille ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. niestety nie posiadam tej paletki... ale makijaż cudny po prostu !

    OdpowiedzUsuń
  13. Jednym słowem BAJKA ,robisz takie wrażenie że chce się więcej i więcej Ciebie oglądać ....:)

    http://lifearemomentsss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. jesteś bardzo ładną dziewczyną, robisz przepiękne makijaże, ale jest jedna rzecz, która mnie razi. nie odbierz tego źle, po prostu piszę co czuję - twoje brwi są za mocne, strasznie nienaturalnie odcinają się od reszty makijażu. jeśli cię uraziłam, przepraszam, nie mam nic złego na myśli.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam takie mocno wyrysowane brwi :)

      Usuń
  15. Dzięki wszystkim za ciepłe słowa ;D

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.