Denko- czerwiec

Przed nami druga połowa czerwca i kolejny projekt denko. W tym miesiącu udało mi się wykończyć już kilka produktów a biorąc pod uwagę, że nie lubię gromadzić śmieci, postanowiłam już teraz podsumować czerwiec pod względem wykończeń - przynajmniej częściowo. 


Jako pierwszy produkt znajdzie się tutaj Salon Spa witalizujący scrub do ciała Mediterranian. Jest to jeden z lepszych produktów tego typu jakie używałam. Bardzo ostry i  dobrze nawilżający pozostawiał skórę gładką i przyjemną w dotyku. Nie powodował podrażnień. 

Antyperspirant w kulce Nivea Pearl& Beauty to jeden z częściej goszczących produktów w tej kategorii zaraz obok Garniera i Adidasa. Kupuję go od lat w różnych wersjach zapachowych. Zawsze sprawdza się na piątkę z plusem. 

Próbki: Farmona Tutti Frutti masło do ciała (piękny zapach), Barwa- Siarkowa moc - antybakteryjny krem do twarzy (mocno wysusza), John Masters Organics  odżywka do włosów miód i hibiskus (fatalna) oraz Bandi krem redukujący zaczerwienienia (mam zamiar kupić go w pełnym wymiarze). 


Zmywacz do paznokci BeBeauty należy do moich ulubionych zmywaczy i też często pojawia się w projekcie denko w parze z dwoma "muszkieterami" z Manhattanu którzy podobnie jak on mieli okazję gościć już na blogu.

Orly- lakier nie wart swojej ceny. Fakt faktem na paznokciach wyglądał przepięknie ale jego utrzymywanie pozostawiało wiele do życzenia a usunięcie go graniczyło z cudem. 


Clarena mikroemulsja do demakijażu oczu którą mogliście zobaczyć w recenzji tutaj <- oraz żel do mycia twarzy o którym pisałam niedawno tutaj . <- 


I na koniec tym razem produkty do włosów :
szampon Hipp i szampon Nivea czyli ulubieńcy których używam na zmianę wymiennie z szamponem BabyDream i Pantene oraz Ziaja maska intensywna odbudowa  która okazała się zbawieniem dla moich niedopieszczonych włosów. 

31 komentarzy:

  1. Lubię antyperspiranty z Nivei ;) Ładnie pachną:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze wykańczam kosmetyki ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię szamponów z Nivea :( Plątały strasznie włosy :(

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja dzielnie zbieram śmieci do końca miesiąca... :) Ale mam tego jak narazie mniej niż Ty tutaj pokazałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja może będę mieć II ;D pod koniec

      Usuń
  5. peeling swietny racja:)
    ale siarkowa moc na moja cere mieszana nie działała w ogole

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo tych produktów :D może sięgnę po maskę do włosów z ziaji, bo by mi się przydała a produkty z ziaji lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem fajna jest ale nie wszyscy ją chwalą ;)

      Usuń
  7. cieszę sie że jesteś zadowolona z tej maski do włosów z Ziaji bo właśnie dzisiaj zaczęłam nią regenerować włosy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać jak spisze się u Ciebie ;D

      Usuń
  8. Ta maska do włosów wpadła mi w oko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbować zawsze można. U mnie kosztuje zaledwie 6,20

      Usuń
  9. nigdy jeszcze nie miałam lakieru Orly...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czego żałować ja mam jeszcze jeden :P

      Usuń
  10. lubię Nivea i Hippa też :) pozdrawiam i zapraszam do mojego rozdania :) http://swiatanastazji.blogspot.com/2013/06/zapraszam-na-moje-pierwsze-mini-rozdanie.html :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedziałam dziś na Twój tag Dumna Kobieta. Przepraszam, że to tyle zajęło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic się nie stało ;D a już przeczytałam - świetne odpowiedzi

      Usuń
  12. Bardzo spodobał mi się ten scrub, lubię takie zdzieraki, a dezodoranty i kulki Nivea są jak dla mnie bezkonkurencyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Duże denko gratuluję:) Miałam kiedyś maseczkę z Ziaji odbudowa ale niestety dla mnie była za ciężka i przetłuszczała mi włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w sam raz ;D ale to zależy od włosów

      Usuń
  14. widzę że w łazience mamy podobne kosmetyki :)) pozdrawiam i zdrówka :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;D staram się nie wydziwiać na zakupach

      Usuń
  15. /Ta kulka nivea brzmi ciekawie :P

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.