Delikatnie i kolorowo.

Specjalnie dla osób obserwujących mnie na blogu i na facebook'u postanowiłam wykonać delikatny a zarazem kolorowy makijaż który nada się na letnie wieczory i pasuje do każdego koloru oczu ze względu na swoją bogatką gamę kolorystyczną.


Makijaż wykonałam przy pomocy palety 180 cieni Beauties Factory którą zakupiłam jakiś czas temu. Przyznam, że nie często po nią sięgam ale postanowiłam to zmienić. 


Używałam głównie wkładu z kolorowymi perłowymi cieniami na sucho i mocno rozcierałam aby uzyskać efekt idealnego przejścia pomiędzy kolorami. 



Cienie dostępne są w sklepie online Cocolita.pl za niecałe 90zł więc jeśli ktoś szuka uniwersalnej dobrze napigmentowaniej palety to serdecznie polecam. 



W razie gdyby ktoś był zainteresowany recenzją dajcie znać poniżej w komentarzu. 

16 komentarzy:

  1. piękny, lubię takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW:) Wiesz...to według mnie najładniejszy makijaż jaki an Tobie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow wow wow! Makijaż jest totalnie fantastyczny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo Ci pasują takie kolory do urody! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ladniutka z Pani kobieta. Szkoda że nie moge juz korzystac z tych kosmetyków ze względu na wiek. Stare kobiety z takim makijażem to tragedia ale Pani pasuje, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny makijaż oka, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wyglądasz , promieniejesz;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pozytywnie nastrajający makijaż ! :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.