Beauties Factory - paleta 15 podkładów kamuflaży - model BF- 615


Must have czy zbędny wydatek? 



Paleta znalazła się w moim zbiorze w grudniu. Zamówiłam ją w sklepie cocolita.pl i przyznam, że jest solidnie wykonana. Opakowanie jest plastikowe, niestety bardzo szybko się brudzi i niełatwo jest ją doczyścić ale ogólnie jestem na tak.

Cena waha się od 30 paru złotych w górę w zależności od miejsca w którym chcecie ją zamówić.



Konsystencja kamuflaży jest dość kremowa i tłusta cięższa od podkładu i tradycyjnego korektora, świetnie buduje się nią krycie. Dzięki temu, że do dyspozycji mamy aż 15 kolorów możemy je dowolnie mieszać i uzyskiwać więcej odcieni co jeszcze bardziej ułatwia nam prace. 
Utrzymywanie jest stosunkowo dobre, nie mogę narzekać. Oczywiście nie sięgam po paletę za każdym razem kiedy wykonuję makijaż. Przydaje się ona głównie w makijażach do "sesji" gdzie mamy większe pole do popisu. 


Pomimo wielu zalet tej palety przyznam, że dla osoby która nie zajmuje się amatorsko czy też profesjonalnie wizażem jest ona zbędna. Nie polecam jej do codziennego użytku gdyż tak naprawdę dla przeciętnej osoby przyda się od 1 do 3 kolorów a cała reszta po prostu się zmarnuje. Lepiej więc zainwestować w jeden kamuflaż lub podkład dobrze kryjący niż zagracać swoją toaletkę dość sporych rozmiarów paletą.
W przypadku jeśli jednak zajmujecie się malowaniem innych  osób warto mieć ją w kolekcji, zdecydowanie ułatwia pracę i oprócz właściwości kamuflujących świetnie nadaje się do konturowania twarzy podczas sesji fotograficznych. 

6 komentarzy:

  1. ja chce sobie kupic z kryolanu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. też ja mam i jest bardzo przydatna jeśli maluję dziewczyny o różnej karnacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna, ale masz rację, jak dla jednej osoby to za dużo. I do tego szybko się brudzi, jak ja tego nie lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogłabyś pokazać jak działa? Jestem ciekawa efektu na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.