AA - ultra nawilżanie - aksamitny żel do mycia twarzy


Nie wyobrażam sobie codziennego demakijażu twarzy bez żelu firmy AA który doskonale usuwa makijaż i wszystkie zanieczyszczenia. 

Swój żel kupiłam w grudniu i jak mogliście widzieć służył mi w pielęgnacji przez te wszystkie miesiące. Dzięki promocji -40% mogłam go odkupić jeszcze taniej. Jego stała cena to mniej więcej 14 zł .

Jestem z niego niesamowicie zadowolona. Jest bardzo wydajny i delikatny dlatego nadaje się do skóry wrażliwej i skłonnej do alergii. 


Konsystencja jest bardzo przyjemna i aksamitna dzięki czemu z łatwością rozprowadza się po twarzy. Zapach dla mnie jest niewyczuwalny. 


Tubka w której znajdziemy produkt jest świetnie zaprojektowana a produkt nie cieknie i nie wylewa w nieskończoność. 


I choć skład nie jest rewelacyjny jestem zadowolona z produktu ponieważ nie zauważyłam aby wysuszał moją twarz czy w jakikolwiek inny sposób jej szkodził. 

Żel jest ogólnodostępny także znajdziecie go w praktycznie każdej drogerii, dużym sklepie czy też aptece. 

13 komentarzy:

  1. Ja używam pianki z No7 do mycia twarzy i wody micelarnej z B. do demakijażu. Uwielbiam te produkty! A tego żelu jeszcze nie miałam. Fajnie, że jest taki tani, a mimo to dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi naprawdę ciekawie :) ja aktualnie używam żelu do mycia twarzy z Green Pharmacy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam go ale na pewno go kiedyś spróbuje

      Usuń
  3. nie używam tego typu kosmetyków. wolę zmyć makijaż oczu micelem, a resztę domyć żelem do twarzy i szczoteczką. mam wrażliwe oczy i często od takich kosmetyków są podrażnione, albo zachodzą mgłą...
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kosmetyk nie powoduje ani pieczenia ani podrażnienia ani nie zachodzi mgłą ;) Jest bardzo delikatny i nie tłusty

      Usuń
  4. nie używałam go , makijaż zmywam micelem a resztę twarzy obecnie myję żelem z fitomedu;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupilam ostatnio plyn do demakijazu AA ultra nawilzanie, jesli sie sprawdzi kupie ten zel;) AA u mnie albo sprawdza sie swietnie albo kompletnie nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcześniej nie kupowałam nic od nich ale odkąd mam ten żel to chętnie po niego sięgam

      Usuń
  6. ja bardzo go lubie :) uzywam go zamiennie z zelem effaclar, którego równiez polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam tego żelu ale wiele osób go poleca ;D

      Usuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.