11 tydzień.

Kolejny tydzień mojej ciąży zbliża się ku końcowi. Minęły zaledwie 2 tygodnie od wizyty u lekarza a ja nie mogę doczekać się kolejnej !
Jeśli wszystko pójdzie jak należy 2 lipca będę mogła spodziewać się informacji odnośnie płci. Strasznie się denerwuję...

zdj. ze str. polki.pl

Nieee... to nie są nerwy, po prostu jestem ciekawa i już nie mogę się doczekać pierwszych zakupów. Spodnie i bluzy a może sukienki i spódniczki ? Zżera mnie ciekawość! 

W każdym razie : 
Kimkolwiek jesteś Mały Człowieku mama Cię bardzo kocha! 

Jeśli chodzi o moje samopoczucie... w tym tygodniu czułam się stosunkowo dobrze! Można powiedzieć, że obeszło się bez zawirowań. Mdłości nadal nie ustały a ziemniaki w moim jadłospisie są niedopuszczalne. 
Włosy wypadają mi jak szalone, do grudnia  moja głowa będzie przypominać kolano- jestem tego pewna. 

10 komentarzy:

  1. Będzie dobrze :) Grunt to pozytywne nastawienie. Ja nie mogłam wziąc do buzi ryby, po prostu czułam taki smród, że aż mnie brało... :) Dużo zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dobrze reaguję akurat na ryby ;)

      Usuń
  2. Dobrze, że masz takie pozytywne nastawienie do ciąży :) mnie wypadanie włosów ominęło, ale pewnie przyjdzie po porodzie... Co do płci to mi była obojętna, żeby tylko dziecko było zdrowe, choć w podświadomości czułam, że będzie to synek - nie pomyliłam się :) Mnie w pierwszym trymestrze odrzucało sushi i zapach z lodówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdrowie jest najważniejsze to oczywiste ;) Podobno nie powinno się jeść sushi w ciąży i w okresie karmienia ze względu na bakterie i choroby :P

      Usuń
  3. Skąd ja to znam. Piękny stan! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) No tak ... chociaż mam takie dni, że sama nie wiem, czy taki piękny

      Usuń
  4. Miałam ten sam problem z włosami. I później przy karmieniu też. Ja w końcu wybrałam się do apteki po odżywkę do włosów i nawet trochę pomogło:)
    A mdłości...tu niestety nie wiem jak to jest, bo akurat to mnie ominęło. Tak jak i zachcianki.

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.