10 tydzień.

Za mną kolejna wizyta u lekarza prowadzącego. Wyniki badań wyszły bardzo dobrze więc jakiekolwiek witaminy w moim przypadku są zbędne. Obecnie zażywam kwas foliowy i to w zupełności wystarcza. 

Dostałam nowe zdjęcie mojego Dzidziusia. Jest całkiem duży ma ponad 3 cm i wygląda cudownie !
Jego serduszko bije i to jest dla mnie najważniejsze...


Zmiany które zaczęłam odczuwać wraz z 10 tygodniem dały mi nieco odetchnąć. Przestałam już tak często biegać do toalety dzięki czemu mogę normalnie popijać wodę w takiej ilości jak lubię. Nudności na dzień dzisiejszy są nadal dość częste ale znacznie mniej drażniące. Myślę, że powoli ustają. 

Zaczęłam także ćwiczenia które pomogą moim piersiom odzyskać ładny wygląd po ciąży i karmieniu. To własnie w tym czasie kobiety powinny podjąć decyzję czy będą karmić swoje niemowlaczki czy też nie. Odpowiednie przygotowanie to podstawa sukcesu! 

18 komentarzy:

  1. Gratuluję! :) życzę zdrówka dla mamy i dla dzidzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Odpoczywaj (nawet aktywnie), póki możesz, bo w kolejnych trymestrach tak wygodnie już nie będzie ;) A pielęgnacja biustu to podstawa! Żeby było czym się chwalić mimo karmienia :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D chwalić się jest czym ;p a jak urosną to już wolę nie wspominać

      Usuń
  3. Gratulacje :) zdrówka życzę dla Ciebie i Maluszka :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze raz gratuluję :) mam nadzieję,że nam w końcu również się uda po raz kolejny.
    A że tak zapytam jakie ćwiczenia ciekawe znalazłaś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość ćwiczeń nie wymaga sprzętu są to normalne ćwiczenia na biust. Mój lekarz pozwolił mi też używać takiej sprężyny do rozciągania w dłoniach i hantli 2kg dopóki nie będzie mnie to męczyło ;)

      Usuń
  5. Gratuluję! Ja mam nadzieję, że już wkrótce będę mogła również cieszyć się tak jak Ty!
    Zdrówka życze! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;D Dziękuję i życzę powodzenia ! ;D

      Usuń
  6. gratulacje! dzidzia maluteńka ;) zdrowiaa życzę mamie i maluszkowi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję kochana! :) nie moja ciąża,a cieszę się z niej jak z własnej :) każde nowe życie jest powodem do radości:)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.