Niedziela.


Powrót do regularnego blogowanie nie jest dla mnie czymś zupełnie naturalnym. Po wybiciu się z rytmu ciężko jest mi wskoczyć na dobry tor. Myślę jednak, że jestem już jedną nogą w blogowym świecie i postawienie drugiej nie zajmie mi zbyt wiele czasu. 


Dziś kolejna dzienna odsłona makijażu. Wiem, że powiewa nudą ale ostatnio właśnie tak się maluję i ciężko jest mi wysupłać odrobinę czasu na stworzenie czegoś specjalnie dla mojego bloga. 


Wróćmy więc do tematu dzisiejszego posta.
Czym jest dla was niedziela? 


Dla mnie jest to najnudniejszy ze wszystkich dni tygodnia. Zupełnie nic się nie dzieje, wszyscy odpoczywają i leżą do góry brzuchem- tragedia ! Przyznam, że dawno już mi się nie nudziło do tego stopnia. 


Na koniec myśl podnosząca na duchu : 

"Kiedyś myślałam, że jestem gorsza. Sama sobie odbierałam prawo do zabaw i sukcesów. Dzisiaj wiem, że nie ma gorszych. Każdy jest tak dobry jak sam chce być. Ja chcę!"
-B.Pawlikowska. 

24 komentarze:

  1. Ślicznie ci w tym makijażu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. prześlicznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też dziś sie wynudziłam jeszcze wszystko pozamykane;/ narzeczony za granicą.
    A Ty to naprawdę masz śliczne rzęsy takie długie ehhh :>

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie niedziela jest dokładnie taka sama :) a makijaż ładny, wcale nie nuda ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję , dziękuję , dziękuję !

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) zupełnie nie wiem po kim go odziedziczyłam

      Usuń
  7. Każdy makijaż jaki zrobisz jest super z tego co widzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obrosłam w piórka na chwilkę :D

      Usuń
  8. Jej, jakie śliczne kreski rysujesz :) Mi nigdy nie wychodzą ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny makijaż:) A kreski - rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie tak wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dokładnie. Jeśli miałabym wybrać dzień tygodnia, za którym najmniej przepadam, byłaby to właśnie niedziela.
    Makijaż bardzo ładny ;) A na brwi napatrzeć się nie mogę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam :) za każdym razem wyglądają inaczej

      Usuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.