Mięta na wieczór [Sleek PPQ ]


Od poprzedniego już sezonu wiosenno-letniego prawdziwą furorę robi kolor miętowy. Osobiście przyznam, że unikam tego typu odcieni ze względu na odcień mojej tęczówki jednakże trzeba pamiętać - dla chcącego nic trudnego! 


Jako, że niedawno stałam się w szczęśliwym posiadaniu palety PPQ postanowiłam rozpocząć serię w której pokażę wam jak przy użyciu jednej palety wyczarować kilka fajnych makijaży. Dziś pierwszy z nich ! 


Do wykonania tego makijażu użyłam zaledwie 4 cieni (barry white - biały, salt n peppermint- mięta, supernova- jasny kawowy brąz, blue monday - ciemna zieleń ), a sam makijaż nie był bardzo skomplikowany. 


Mam nadzieję, że moja propozycja makijażu na wieczór z użyciem mięty przypadła wam do gustu i kogoś zainspiruje do wykonania podobnego makijażu. 


Jaka paletka należy do waszych ulubionych (niekoniecznie ze sleek'a) ?  Na jakich cieniach pracuje wam się najlepiej ?

17 komentarzy:

  1. przepięknie wygląda, uwielbiam kolory Sleeka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny! Mam bardzo podobną tęczówkę do Twojej - już wiem jak się będę malować :D

    Nie mam żadnej paletki Sleeka, jednak uwielbiam kolekcjonować kolory od Inglota :) Niestety zauważyłam, że te, które zawierają czerwony pigment zaczynają bardzo mnie uczulać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubi gotowe palety, nie cierpię pojedynczych cieni ale mam nadzieje, że kiedyś poczuję taki przypływ gotówki, że wejdę i kupię dwie ogromne wypełnione palety cieniami Inglota :P

      Usuń
  3. O Boże, nie dość że makijaż przepiękny, to jeszcze wyglądasz w nim naprawdę nieziemsko! Super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! A obawiałam się, że zleje się z moją tęczówką !

      Usuń
  4. Jeszcze nie miałam żadnej paletki ze sleeka, ale jest to bardzo pożądany produkt i myślę, że niedługo się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam na początek Au Naturel, tą lub Storm :) Osobiście zaczynałam od Storm

      Usuń
  5. wyglądasz przepięknie;) makijaż stworzony do twojej tęczówki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. zakochałam sie! mega seksowny !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. WPADŁAM TU PRZYPADKOWO I ZOSTANĘ NA DŁUŻEJ... Ja również uwielbiam paletki sleek'a. Makijaż przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny makijaż i piękna kobieta :) Ja niestety nie jestem taka zdolna i kompletnie nie potrafię malować oczu :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.