Classics nr 192


Przedstawiam wam moją nową wiosenno-letnią miłość lakierową z kolekcji Golden Rose seria Classics nr192. 


Lakier posiada zwykły tradycyjny pędzelek który odnajdziemy w wielu kolekcjach GR.


Zdecydowanie jest to mój ulubieniec w świecie pędzli. Nie lubię ani tych krótkich ani tych zbyt grubych i szerokich. W kwestii pędzelków jestem tradycjonalistką. 



Jest to moje drugie opakowanie. Pierwsze zniknęło w sposób co najmniej magiczny ale mam nadzieje, że kiedyś się znajdzie.

Jaki jest wasz ulubiony niebieski lakier ?

12 komentarzy:

  1. Ja mam niebieski lakier z Avonu i się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie miałam nigdy nic z Avonu do paznokci :P

      Usuń
  2. To kremowy kolor czy ten naładowany drobinkami? Bo nie mogę zgadnąć na zdjęciu :D
    Ja uwielbiam serię Rich Color i odcień nr 15 - dość chłodna, przybrudzona niebieskość się tam znajduję. Ale podejrzewam, że nie polubisz się z pędzlem bo jest szeroki. Do tego uwielbiam jeszcze Fashion Color z numerkiem 36 - przepiękny drobinowo-metaliczny lakier chociaż pędzelek ma zbyt malutki. Wszystkie od Golden Rose. Jakaś to taka ulubiona firma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardziej kremowy ale ma taki prawie niewidoczny pyłek :) Zapisałam i sprawdzę odcienie :)

      Usuń
  3. Piękny kolor :) Ja również mam tradycyjne podejście do kwestii pędzelków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudo ! ostatnio zaczeły mi sie bardzo podobac wszelkei odcienie niebieskiego na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne paznokcie i z tym kolorem wyglądają super! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ci zazdroszcze paznokci sa cudowne a kolorek lakieru w niebo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie jeden się złamał :P nie ma co zazdrościć

      Usuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.