Wieczorowy.


Kolejna propozycja makijażu wieczorowego przed nami. 
Tym razem stawiam na perłową odsłonę oka w 3 kolorach (biel, czerń i szarość). Usta pozostawiam w zimnej tonacji beżo-brązu które świetnie współgrają z całością. 


Makijaż oka wykonałam kosmetykami :
paleta Sleek PPQ (cień : szary, czarny, biały)
czarna kredka Avon


Brwi podkreśliłam :
czarna kredka Avon 


Na twarzy mam :

podkład Rimmel Match Perfection nr 101 (classic ivory)
puder ryżowy Mariza 
bronzer Virtual "rock me baby" nr 141 


 Na ustach mam :
pomadka Kobo 211 "caffe latte"


A Ty z jakich kolorów korzystasz tworząc makijaż wieczorowy ? 

10 komentarzy:

  1. Ja bym go chętnie w ciągu dnia nosiła :) A do wieczorowego makijażu używam głównie brązów

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam na FB fotencję, ten makijaż mi się podoba :) Nie jest zbyt mocny ale jednak coś w sobie ma :) I kreska fajna, wolę take mniej nachalne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny :-) Ja w wieczorowym preferuję czernie i brązy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz boskie poliki ;]!
    a makijaz seksowny;o

    OdpowiedzUsuń
  5. Kobieto ale masz talent!! zazdroszcze! że ja nie umiem sie tak malować noo :D:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny makijaż! Ja bym co prawda kolor ust zrobiła inny, ale ten też wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś śliczna i te oczy :)
    Makijaż mega podkreśla twoje oczy

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.