Sylveco - brzozowa pomadka ochronna z betuliną


Od producenta : 


Brzozowa pomadka ochronna z betuliną jest hypoalergiczna i zawiera tylko naturalne składniki. Masło Shea (karite) i masło kakaowe wygładzają i uelastyczniają usta, natomiast olej sojowy, jojoba i wiesiołkowy nawilżają je oraz zapobiegają ich wysychaniu i pękaniu.  Pomadka stanowi doskonałą barierę ochronną przed mrozem, wiatrem i promieniami słonecznymi. Aktywny składnik - betulina - działa kojąco i regenerująco na wszelkie podrażnienia, łagodzi objawy opryszczki.


Obietnice / Działanie 

stanowi doskonałą barierę ochronną przed mrozem, wiatrem i promieniami słonecznym / + 

łagodzi objawy opryszczki / + 

działa kojąco i regenerująco na wszelkie podrażnienia
intensywnie nawilża spierzchnięte usta, zapobiega ich wysychaniu i pękaniu / + 

wygładza, natłuszcza i uelastycznia usta / +

4 razy TAK !



Składniki :

Masło karite (Shea),  Wosk pszczeli,  Lanolina,  Olej sojowy,  Olej jojoba,  Olej z wiesiołka,  Masło kakaowe,  Betulina,  Wosk carnauba 

Cena : 7,78 zł 
Pojemność : 4,4g

Hipoalergiczna, bez zapachowa ! 



Opakowanie :

Opakowanie pomadki jest wykonane z dobrej jakości plastiku. Nie ma problemu w wykręcaniem produktu. Dodatkowo produkt zapakowany jest w tekturowy kartonik który zawiera wiele przydatnych informacji. 


Co ja myślę o brzozowej pomadce ochronnej firmy Sylveco?? 

Przyznam, że jestem zachwycona pomadką ochronną od Sylvecko ! Nigdy nie spodziewałabym się, że sztyft da mi taki rewelacyjny efekt już po 1 dniu stosowania. 


Od wczoaj moje usta przeszły ogromną metamorfozę. Stały się gładkie, miękkie i dobrze nawilżone! Aż trudno uwierzyć gdy patrzymy na zdjęcie powyżej. 


Produkt idealny, noszę go zawsze ze sobą w torebce. Usta smaruję w każdej wolnej chwili.  Daje mi to olbrzymią satysfakcję i pewność, że moje usta są dobrze chronione; przed wiatrem, słońcem i innym złem tego świata. 

Produkt możecie dostać tutaj : 


4 komentarze:

  1. Coś idealnego dla mnie!
    Ja mam w ogóle tendencje do obgryzania warg jak się właśnie robią takie jak po lewej, ta pomadka mogłaby mi pomóc się od tego odzwyczaić...

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam ją,nawet mimo to,że troszkę mi śmierdzi;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja stosuję ją na ustach synka bo strasznie mu pękają tzn pękały bo teraz są idealne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie pokazalas dzialanie pomadki :) mysle ze sie w nia zaopatrze!

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.