Summer love


W poszukiwaniu inspiracji na makijaż natchnęłam się  na dobrze znany utwór "Summer love" 


w wykonaniu Justina Timberlaka.  


W 90% makijaż oka  wykonałam cieniami z paletki Sleek Ultra Matts V1. Przyznam, że jest to jedna z moich ulubionych szaleńczych palet która idealnie sprawdza się u osób odważnych które lubią poszaleć z kolorami. 


Dla mnie jest idealna. Ciekawi mnie co wy myślicie o takich zwariowanych makijażach i jaka jest wasza ulubiona paleta Sleek'a ?



Jaka jest wasza ulubiona pora roku  i dlaczego ? 


Ja zdecydowanie lubię końcowy etap wiosny i początek lata. Wszystko wtedy wygląda najpiękniej- aż chce się żyć ! 

10 komentarzy:

  1. bomba !strasznie mi sie podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Kocham takie kolory! ;D Ja lubię ciepłą jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny, prześliczny! ACH!!!!! Też chcę taką paletę i tak umieć malować... :(
    co prawda kolor ust mi się nie podoba, choć idealnie pasuje do makijażu, to całość wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Paletka Sleeka znakomicie się spisała :)
    A że zapytam jakiej bazy użyłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow mega makijaż:-) świetne kolory.Podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  6. osobiście ten makijaż mi się nie podoba..

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.