Słów kilka ... bronzer.


Dlaczego to właśnie bronzer / puder brązujący jest tak ważny w codziennym makijażu? 
Dlaczego powinien on stanowić podstawę ? 

Postaram się to wyjaśnić opisując zdjęcia przedstawiające różne odsłony.


Na początek zdjęcie bez makijażu. Twarz pokryta podkładem i pudrem matującym. Na pozór wygląda normalnie, ale dosyć płasko. Wprawdzie można tak wyjść z domu i nie wystraszyć ludzi jednak warto wykonać dwa dodatkowe ruchy i dodać sobie odrobinę blasku i świeżości. 


Zdjęcie które możecie zobaczyć teraz ukazuje twarz wykonturowaną tylko z naszej lewej strony. Od razu nabiera kształtu, charakteru, wygląda świeżo i zdrowo. 


Od boku zdecydowanie widać różnicę. Efekt jest powalający! Jak dla mnie wystarczyłoby przeciągnąć delikatnie rzęsy tuszem i podkreślić brwi i mogłabym ruszać na podbój świata ! 


Na tym policzku nie mam jeszcze bronzera. W porównaniu do powyższego zdjęcia twarz wygląda płasko i nudno. Zdecydowanie polecam unikania takiego efektu. 


Na koniec efekt finalny który uzyskaliśmy nakładając bronzer na oba poliki a tak właściwie pod kość policzkową a następnie delikatnie rozcierając.

Podsumowując:

Moim zdaniem bronzer jest jedną z najprostszych rzeczy które możemy użyć aby poprawić wygląd zarówno makijażu dziennego jak i wieczornego! Daje on olbrzymią różnicę, co zresztą widać na załączonych obrazkach.

*zapraszam na mojego profil na fb : dziewczynazjasla.blogspot.com


Kto podziela moje zdanie ? 

33 komentarze:

  1. zdecydowanie róż i brązer mogą zdziałać cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja juz czasem nie nakładam podkladu bo nie musze, ale poliki zawsze podkreślam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też uwielbiam bronzer ja dodatkowo muskam skronie bo obydwu stronach, sprawdź sama zobaczysz jakie fajne efekty daje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię bronzer, ja dodatkowo dodaje na skronie bo obydwu stronach sprawdź sama jaki fajny efekt ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubisz szalone i kreatywne wyzwania? Twoją pasją jest makijaż lub zdobienie paznokici? Jeśli tak to zapraszam Cię do dołączenia do nowego projektu: CRAZY MAKE-UP CHALLENGE. Uśmiech, szaleństwo i zabawa gwarantowane ;)
    http://keepsmilingmakeupblog.blogspot.com/2013/04/nowy-projekt-doacz-juz-teraz-crazy-make.html

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba muszę się wreszcie w jakiś zaopatrzyć... ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz rację, to tylko dwa ruchy a różnica jest ogromna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;D bingo ! przynajmniej twarz nie jest płaska

      Usuń
  8. U Ciebie wygląda świetnie, ja mam albo zły kolor, albo jeszcze nie umiem go nakładać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są dwa wyjścia są bronzery ciepłe i zimne :) któryś na pewno będzie pasował

      Usuń
  9. oj ja się zdecydowanie zgadzam! <3 :)
    Ostatnio zaczęłam dość konturować swoją twarz i różnica jest ogromna!! :)
    Ps. śliczna żeś jest :D Buźki:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze to nienawidzę bronzerów. Uwielbiam porcelanową, bladą cerę ;) Jeśli już to używam ewentualnie różu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też :) ale policzki zrobione muszą być

      Usuń
  11. Z bronzerem to należy uważać, bo łatwo sobie krzywdę zrobić. Delikatne wykonturowanie twarzy jest Ok, ale zbyt mocne wygląda nienaturalnie i niestety urody nie dodaje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się z Tobą! efekt z bronzerem jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj tak, bronzer super rzecz ;) A jeszcze jak się wykonturuje całą twarz, nie tylko policzki, no to po prostu mega! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie średnio wygląda konturowanie całości

      Usuń
  14. Zgadzam się że bronzer jest rzeczą niezbędną ale na zdjęciach chyba troszkę przesadziłaś z tym bronzerem... choć może to było zamierzone ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie umiem używać bronzera :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj, zapraszamy do publikowania swoich zdjęć także w Domodi.pl, to bardzo proste, kilkadziesiąt blogerek już korzysta z tej opcji zwiększania zasięgu swojego bloga, zobacz: http://domodi.pl/stylizacje?Sort=Popularity
    Zapraszam, w razie pytań, pisz do mnie na domodi(at)domodi.pl!
    Agata z Domodi

    OdpowiedzUsuń
  17. Bronzer to świetna sprawa, ostatnio polubiłam jeszcze róż i rozświetlacz :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.