Powiew O.P.I i Donegal na wiosnę...


Od zawsze bardzo podobało mi się łącznie miętowych lub pistacjowych sukienek ze złotymi dużymi dodatkami. Uważam, że wygląda to niesamowicie elegancko i smacznie a w dodatku pasuje na wiele okazji. 

Niestety sukienki w tym kolorze nie posiadam więc musiałam wymyślić coś innego. Wpadłam więc na pomysł, że paznokcie będę niesamowicie fajnie się prezentować jeśli pomaluję je w taki właśnie sposób. 


Do tego celu wybrałam :

Donegal -  BEAUTY SHINE - FRESH MINT
oraz 
O.P.I - EURO CENTRALE - Oh-Another Polish Joke

A wam podoba się taka kombinacja kolorystyczna ? 

6 komentarzy:

  1. Gdzie moge dostać stacjonarnie lakier z donegal? Przepiękny kolor

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też strasznie podoba się to połączenie w dodatkach, sukienkach czy paznokciach :) śliczne pazurki!

    OdpowiedzUsuń
  3. donegala musze nabyc ! obledny kolor! a Ty masz bardzo ladny ksztalt paznokcia

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się Donegal, ale wydaje mi się , że My Secret też ma podobny kolor w ofercie

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.