PIELĘGNACYJNY BALSAM DO UST GREJPFRUTOWY SPF15 PAT&RUB


Dziś recenzja pierwszego na moim blogu produktu firmy Pat&Rub. Jak już pewnie zauważyliście będzie to balsam do ust który możecie kupić tutaj .

opakowanie :

Produkt otrzymujemy w kartonowym pudełeczku na którym znajduje się wiele cennych informacji takich jak strona internetowa, skład, informacje dotyczące ważności itd. 



Przyznam, że podoba mi się jego design bo nie jest zbyt skomplikowany, kolory są stonowane a czcionka jak najbardziej czytelna. Wszystkie informacje na opakowaniu również jak najbardziej na plus. 


Plastikowy słoiczek który znajdziemy w środku katonika prezentuje się bardzo elegancko i trzeba przyznać, że wykonany jest z dobrej jakości tworzywa dzięki czemu nawet po upadku na posadzkę nie uległ zniszczeniu. 


pojemność/cena/ważność  :

10 ml / 39 zł / 12 miesięcy* 
*po otwarciu 

zapach : 

delikatny , mało wyczuwalny  z pewnością nie będzie przeszkadzał osobom które nie lubią kosmetyków perfumowanych 

kolor :

jasno żółty 

konsystencja :

 Moim zdaniem najlepiej przypomina dobrej jakości masło.


Pod wpływem ciepła bardzo szybko ulega delikatnemu zmiękczeniu dzięki czemu łatwo wydobywa się ze słoiczka.
Po rozsmarowaniu na ustach jest niewidoczny. 

skład:

INCI: Ricinus Communis Seed Oil, Zinc Oxide, Caprylic/Capric Triglyceride, Glyceryl Isostearate, Polyhydroxystearic Acid, Beeswax, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Peel Oil, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Peel Wax, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Mangifera Indica (Mango) Seed Oil, Bixa Orellana Seed Oil, Citrus Grandis (Grapefruit) Peel Oil, Tocopherol (mixed), Beta-Sitosterol, Squalene, Linalool, Limonene, Citral



działanie :

Produkt zawiera wiele naturalnych składników takich jak:
masło pomarańczowe
olej jojoba
masło mango
olej rycynowy
olej migdałowy
wosk pszczeli
olej  annatto
filtr mineralny
olejek grejpfrutowy
które pielęgnują nasze usta, chronią je nadają im miękkości i odpowiednio nawilżają. 

sposób użycia :

wmasuj delikatnie w usta i w skórę nieco powyżej linii warg. Dla utrzymania ochrony UV należy powtarzać aplikację w ciągu dnia.

podsumowanie :


Warto ? Oczywiście. Pod warunkiem, że jesteście zwolennikami balsamów w słoiczku które ja ubóstwiam. Dodatkowym plusem jest również to, że kosmetyk jest w 100% naturalny i bardzo, bardzo wydajny. Biorąc pod uwagę, że wystarczy nam na około 4 miesiące (niektórym na dłużej niektórym na krócej w zależności od tego ile będziemy go aplikować na usta i jak często ) jego koszt  jest zdecydowanie niski i warty każdego mililitra który otrzymamy za jedyne 39 zł. 

Już nie mogę się doczekać kiedy skończę grejpfruta i zakupię sobie inny wariant zapachowy np. kawowy lub różany. Sama nie wiem którego pragnę bardziej ! 

----------------------------------------------------------

Serdecznie dziękuję firmie 


za możliwość odkrycia i przetestowania kosmetyków! 

----------------------------------------------------------

Jakich balsamów do ust używacie ?

10 komentarzy:

  1. Mam na ten balsam ochotę. Ja posiadam różany błyszczyk i różany scrub do ust, są niezłe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie fakt że mam zaczęte 2 masła z TBS, Carmex i 3 sztyfty to kupiłabym i różany i kawowy tak to muszę poczekać i jeszcze wybrać ! ;D masakra !

      Usuń
  2. posiadam z tej firmy błyszczyk pomaranczowy do ust i wszystko byłoby ok gdyby nie ten ,,mdlący'' zapach;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy ten balsam, ja również lubię ze słoiczka, najważniejsze aby działanie było skuteczne ;) Chętnie bym spróbowała różanego ;)
    P.S. Co do zabiegu na piersi, ja również Kochana mam E, i to już po ciążach, uwierz mi, działa, owszem nie " stawia " jak na rysunku z pudełka, ale pięknie podnosi, wygładza i ujędrnia. Też byłam sceptyczna, ale to zabieg jaki wykonują w salonach, składniki też świetnie działają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie wiem , wiele już próbowałam :)

      Usuń
  4. Ja mam peeling Pat&Rub i jestem bardzo zadowolona :P

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.