Isana Hand Creme


Od producenta:

Krem z rumiankiem, prowitaminą B5 oraz gliceryna, które pielęgnują ręce oraz łagodzą podrażnienia. Szybko się wchłania i nie pozostawia tłustego filmu. pH przyjazne dla skóry. Produkt testowany dermatologicznie. 


Skład: 



Aqua, Isopropyl Palmiate, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Polyglyceryl-3 Methyl Glucose Distearate, Octyldodecanol, Butyrospermum Parkii Butter, Paraffinum Liquidum, Stearic Acid, Phenoxyethanol, Dimethicone, Panthenol, Parfum, Sodium Hydroxide, Carbomer, Methylparaben, Ethylparaben, Butylparaben, Glycine Soja Oil, Propylparaben, Chamomilla Recutita Flower Extract, Tocopherol, Bisabolol





Cena : 3-4 zł 



Pojemność : 100 ml



Dostępność : sieć drogerii Rossmann 



Konsystencja : kremowa, delikatna. Szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy na skórze. 



Co o nim myślę ?

Moim zdaniem jest to jeden z lepszych kremów do codziennej pielęgnacji. W prawdzie nie wiem jak sprawdziłby się z bardzo przesuszoną skórą dłoni bo takiej nie mam ale na drobne przesuszenia spowodowane wiatrem lub wpływem środków czystości takich jak płyn do naczyń z pewnością się nadaje. Dzięki temu, że szybko wysycha można go stosować zawsze i wszędzie i nie trzeba czekać nie wiadomo jak długo, żeby pozbyć się uczucia tłustości. 
Idealnie nawilża i wygładza powierzchnię skóry dlatego jest to jeden z moich ulubionych kremów do rąk.

Używacie ?

12 komentarzy:

  1. Zawsze mam jego miniaturkę 30ml przy sobie, a w domu trzymam wersję 150ml ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiedziałam, że są miniaturki :)

      Usuń
  2. Ja teraz używam kremy z Pat&Rub :) jest rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też ;) ten skończyłam wcześniej

      Usuń
  3. Jeśli nie pozostawia tłustej powłoki, to coś dla mnie :)
    Nie znoszę kremów które długo się wchłaniają :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ja czasem na noc lubię bardziej treściwe kremy np. Neutrogena

      Usuń
  4. Ja używam kremów do rąk z Biedronki ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam kremik z Isany z masłem shea i kakaem z edycji limitowanej, która jeszcze powinna być dostępna, cudnie pachnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdyby nie to, że mam spory zapas skusiłabym się :)

      Usuń
  6. I'm curious to find out what blog system you are using? I'm having some small security issues with my latest site and I'd like to find something more secure. Do you have any solutions?

    Also visit my homepage; рейсы мармарис

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.