MOJE WŁOSY UPDATE (kwiecień 2013)



Pielęgnacja przynosi pożądane efekty a moje włosy są w coraz lepszej kondycji. Jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa i cieszę się, że osiągnięcie celu jest tak blisko. 

Póki co pokarzę wam produkty z których jestem niesamowicie zadowolona i których używam obecnie. 


Produktów nie jest szalenie dużo dlatego postaram się opisać każdy z nich w kilku słowach. Zacznę oczywiście od szamponów które towarzyszą mi przez cały kwiecień :


- BabyDream - szampon dla dzieci posiadający wyciąg z kiełków pszenicy który umożliwia łatwe rozczesywanie, nie zawiera środków barwiących i składników pochodzenia zwierzęcego. Jest niezwykle delikatny więc nie podrażnia skóry. Zawiera rumianek i pantenol. Nadaje włosom niesamowitej miękkości i delikatności. 

- Hipp - szampon dla dzieci z wyciągiem z ekologicznych migdałów Bio. Nie zawiera substancji konserwujących, olejków eterycznych, parabenów, surowców pochodzenia zwierzęcego i emulgatorów PEG. Nadaje włom miękkość, blask i nie pozwala im się kołtunić.

Po każdym myciu spryskuję moje włosy odżywką dwufazową   
Kymona Keratin Bi-Phase  o której miałam okazję pisać już wcześniej -> klik. 


Dwa razy w tygodniu nakładam maskę L'biotica Biovax z keratyną i jedwabiem która intensywnie regeneruje moje włosy. Trzymam ją około 2- 3 godzin po czym spłukuję letnią wodą. Włosy po niej są lśniące, gładkie i niesamowicie przyjemne w dotyku. 


Na koniec w wilgotne włosy wcieram 2 pompki olejku makadamia, a kiedy włosy wyschną ponownie wcieram w nie 2 pompki tego samego olejku skupiając się głównie na końcówkach w celu wygładzenia i wzmocnienia blasku. 
O olejku możecie przeczytać tutaj -> klik. 

To już wszystkie produkty które systematycznie używałam w kwietniu. Dużo ? Mało ? Sami oceńcie ! 

Podsumowując :
Od marca przybyło mi 4 cm  na paśmie włosów. Obecna długość pasma (najdłuższego) to 51cm. 

8 komentarzy:

  1. muszę zakupić szampon Baby Dream :) 4 cm od marca to świetny przyrost!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię tą maskę z biovaxu,aczkolwiek dużo bardziej mi służy ta z Kallosa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne włosy i prawie moja idealna długość. U mnie obecnie 42cm a chcę dojść do 60cm i wtedy je lekko pocieniować po całości żeby się ładnie układały.
    Szampon Hippo na pewno sobie kupię :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi się po Babydrem strasznie kołtunią włosy, nie mogę się gdzieś przekonać do dziecięcych szamponów :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj ;-)
    Uwielbiam biovaxa!:-) jak dla mnie sa to kosmetyki nr jeden!Z kolei ja używam serii do włosów blond z cytryną i jestem mega zadowolona!:)
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili, chetnie zaobserwuję ;-) Ja jestem z Rzeszowa więc mamy blisko do siebie heh ;-)
    Pozdrawiam Cie serdecznnie!

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.