Mix zdjęć z ostatnich tygodni .


" Nie osądzaj. Nie wydawaj wyroków. Jeśli coś Ci nie odpowiada, odsuń to od siebie, ale nie spędzaj godzin na rozmyślaniu jakie to było złe i głupie. Idź na przód. "
- B.Pawlikowska .




Koczek. Bardzo w moim stylu. Fryzura która ratuje mnie dosłownie w każdej sytuacji. 


Przemiłe popołudnie. W dobrym towarzystwie. Słowem Beaty Pawlikowskiej : "Lubię ludzi. Spotykam się od czasu do czasu towarzysko. Dobrze jest wymienić z kimś dobrą energię i dobre słowa. Szukam takich ludzi." 


Stopniał śnieg. Przyszła wiosna. 


Truskawki. Chociaż mrożone nadal smakują wybornie !


Bardzo "zdrowa" kolacja w doborowym towarzystwie. 


Prosta wiejska kolacja. Pychota !


Kot wielkanocny ! Brat przyniósł mi w podarku. 


Pewnego wieczoru, przed pewnym spotkaniem.


Jedna z dwóch moich podopiecznych kulek damulek. 


Łowca.


Początek kwietnia. 

21 komentarzy:

  1. Ja z utęsknieniem czekam na świeże truskawki :) Fajny kociak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też ;) ohhh już nie mogę się doczekać !

      Usuń
  2. mam taki sam kubeczek :) a koczek wygląda prześwietnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. donut <3 skad okularkiiii ? cudneeee ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz piękne włosy i cudnego koczka! <3
    i słodka szynszylkę ;)

    Pozdrawiam!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko takie słodkie, że aż się rzyga tęczą ! :D

      Usuń
  5. Świetnie ci w koczku, ja niestety nie wyglądam w takim najlepiej :D:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ty papaczu!;P
    Oddaj mi choć troszkę twoich włosów:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooooo jakie piękne zdjęcia!!! :) Ślicznaś :)
    A ja dzisiaj miałam koczek i zerówki na swoich praktykach i usłyszałam od wykładowczyni, że jej pierwsza myśl jak weszła do klasy, to że wyglądam jak guwernantka :D haha :P
    buźki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bosko CI w takich włosach kobieto!:]
    a pierwsze zdj wogole miazga;;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Omnom ale mi smaka zrobiłaś :C Śliczne zwierzaki! I cudownie wyglądaszw koku ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny jest taki koczek, ale mnie po godzinie bolała skóra głowy- mam chyba za ciężkie włosy :/

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.