Loki co same się zrobią !


Nie masz lokówki ? 
A może jesteś leniwa ?

Jeśli na któreś z tych pytań odpowiedziałaś twierdząco ten post jest właśnie dla Ciebie !  

Mi osobiście kręcenie włosów nie sprawia przyjemności. Nie lubię używać lokówki i suszarki. Męczą mnie takie sprzęty. Prostownica jest dopuszczalna ale nie używam jej za każdym razem. Staram się manipulować moimi włosami w taki sposób aby wyglądały dobrze bez ingerencji sprzętów i mojego wielkiego wysiłku. 

Ostatnio najczęściej kręcę włosy metodą na tak zwaną opaskę. Skręt po tej metodzie zdecydowanie najbardziej mi odpowiada.

Co będzie potrzebne ?
- cienka opaska 

Opcjonalnie : lakier, pianka do włosów lub inny utrwalacz - choć przyznam, że ja nie stosuję  takich produktów. 

Jak to zrobić ? 



Przed snem lub w ciągu dnia należy umyć włosy, pozostawić do naturalnego podeschnięcia. Włosy muszą być wilgotne prawie suche - zdecydowanie nie mogą być mokre! 

Włosy dzielimy na dwa tworząc przedziałek w miejscu które nam odpowiada. 

Następnie nakładamy opaskę zwijamy kosmyk włosów w rulonik i przekładamy przez opaskę dokładamy kosmyk dokręcamy w rulonik i przekładamy .


Czynność powtarzamy aż do momentu w którym okręcimy wszystkie włosy. 


Następnie kładziemy się spać a rano wstajemy z gotową fryzurą którą należy tylko rozplątać ! 


Jaki jest wasz sposób na loki bez użycia ciepła? 


18 komentarzy:

  1. ja mam ochote na papiloty :D gdzies lezą ide szukać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam gumowe, źle i niewygodnie mi w nich

      Usuń
  2. wow jestem pod wrażeniem - muszę spróbować ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny sposób. Muszę kupić taką opaskę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;D polecam fajne wygląda sama nawet na włosach

      Usuń
  4. Słyszałam o tym sposobie i widzę że jednak warto spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  5. super pomysł-jak podrosną mi włosy to muszę spróbować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;D na krótszych też fajnie wygląda

      Usuń
  6. U mnie niestety ten sposób się nie sprawdził nie wiem dlaczego :/ Ale może spróbuję jeszcze raz ;) Ja osobiście robię zwykłego "skręcanego" koczka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi koczek nie wychodzi , włosy się nie skręcają ;D

      Usuń
  7. pierwsze widzei ;o
    swietny patent;D

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.