Lekki makijaż dzienny.


Tej wiosny dużą popularnością wśród moich makijaży cieszą się lekkie stonowane kolory mocno podbite kolorem w postaci kreski na dolnej powiece. Dziś jednak zrezygnowałam z mocnego neonu i postawiłam na delikatny lawendowy odcień który idealnie nadaje się do codziennego użytku. 


Podstawą tego makijażu jest dobrze wykonturowana twarz, rozjaśniona broda, czoło i obszar pod oczami.


Ważne jest również subtelne podkreślenie linii brwi i wypełnienie ich cieniem lub kredką tak by nie było prześwitów. 


Największą jednak wariacją w przypadku tego makijażu jest podkreślenie oczu za pomocą eyelinera i delikatne podkreślenie dolnej powieki. Usta pozostają w pełni naturalne. 


Jak wam się podoba taka propozycja ?

12 komentarzy:

  1. piękny makijaz ;) tylko szkoda ze nie dodajesz jakich dokładnie użyłaś kosmetykow.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem dodaję :) a czasem nie ... coś konkretnie Cię interesuje ?

      Usuń
  2. Podobają mi się te kreski nad rzęsami, ale mam problem z wykonaniem... ręka drży jak u starszej pani

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się tylko brwi nie podobają, bo nie lubię takich cieniutkich, poza tym jest cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na mixie zdjęć dodałam zdjęcie w grubszych brwiach które miałam do niedawna :) jednak wolę cienkie

      Usuń
  4. Cudny makijaż, często maluję się podobnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie makijaże :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.