L'biotica - włosy i paznokcie / 30 tabletek powlekanych / suplement diety


Informacje :

"To kompozycja 28 aktywnych składników ukierunkowanych na wzmocnienie kondycji włosów i paznokci. 

Ponieważ często trudno jest określić, jakiego składnika potrzebują nasze włosy, tabletki powlekane L'biotica Włosy i Paznokcie zawierają związki uzupełniające niedobory substancji odżywczych. Oraz wpływają korzystnie na stan włosów i paznokci. 

Najważniejsze składniki to biotyna (witamina H), kwas foliowy, witamina A, witaminy z grupy B: B1, B2, B5, B6, B12, witamina C, witamina D3, witamina E, jod, cynk, żelazo, miedź, mangan, selen, molibden, krzem - wyciąg ze skrzypu polnego, wyciąg z pokrzywy, algi, morskie, ekstrakt z liści zielonej herbaty, metionina, cystyna. 

Systematyczne przyjmowanie preparatu L'biotica Włosy&Paznokcie - pogram Biovax Optimum 28 pomaga we wzmocnieniu włosów i utrzymaniu ich zdrowego wyglądu.

Dla kogo?

L'biotica Włosy & Paznokcie - Program Biovax Optimum zalecany jest dla osobom skarżącym się na: 
- nadmierne wypadanie i rozdwajanie włosów 
-pozbawienie połysku, łamanie się włosów
-łamliwe i rozdwajające się paznokcie

Zaleca się :

-codzienne przyjmowanie  tabletek, cnio pomaga uzyskać zdrowy i piękny wygląd włosów i paznokci

- przyjmowanie tabletek w okresach gdy organizm szczególnie narażony jest na : niedobór składników koniecznych do wzrostu włosów,okresach wzmożonego narażenia na stres, przemęczenie, zanieczyszczenie środowiska, nieregularne lub nieodpowiednie odżywianie." 

Cena : w zależności od apteki cena waha się pomiędzy 20-25 zł za kurację miesięczną - 30 tabletek. 





Moja opinia .

Wczoraj skończyłam kurację tabletkami L'biotica Włosy & Paznokcie. Przyznam, że jestem delikatnie rozczarowana ich działaniem. Po 30 dniach stosowania się do zaleceń i regularnym przyjmowaniu tabletek spodziewałam się chociażby minimalnego efektu odnośnie moich włosów. 

Nie odnotowałam szczególnego przyrostu, włosy bez ingerencji olejku nie błyszczały się, były matowe i suche. 
Odnotowałam, też znacznie większe wypadanie włosów. 

Przyznam, że efekty mnie rozczarowały a byłam pełna nadziei. 

Jeśli chodzi o paznokcie efekt był zdecydowanie lepszy. Poprawiła się ich kondycja. Około 2 tygodnie przed stosowaniem tabletek odstawiłam odżywkę. Paznokcie w ciągu miesiąca nie straciły na twardości wręcz przeciwnie są jeszcze mocniejsze i twardsze. Zdecydowanie szybciej rosły. 
W tej kwestii nie mogę narzekać. 


Ocena ogólna :

Przyznam, że jest mi trudno ocenić czy tabletki są warte wydania tych dwudziestu kilku złotych. Moje doświadczenie z tego typu suplementami było o wiele lepsze i ciekawsze ponieważ działało zarówno na skórę, włosy jak i paznokcie a efekt był widoczny już po 2 tygodniach stoscowania za te samą cenę. 

Myślę jednak, że warto spróbować. To co działa na mnie nie musi działać na was i na odwrót. Chciałam przedłużyć kuracje i dać tym tabletkom szansę jednak w żadnej pobliskiej mi aptece nie są one dostępne. Może w moim przypadku potrzebują one więcej czasu aby zacząć działać.
W każdym razie nie dopatrzyłam się żadnych spektakularnych efektów. 

Dziękuję firmie L'biotica za możliwość przetestowania tabletek oraz innych kosmetyków do pielęgnacji włosów i ciała o których już wkrótce !!!


5 komentarzy:

  1. Hmm, no czasami efekty widać po dłuższym czasie stosowania. Trzeba też indywidualnie sobie dobrać to, co nam najbardziej odpowiada. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za krótko je stosowałaś. Dziewczny na blogach piszą, że po miesiącu widoczny jest właśnie efekt na paznokciach, a po 2 miesiącach widać efekty także po włosach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Stosowałabym je kolejny miesiąc gdybym mogła je gdzieś kupić choć i tak nie widzę sensu jeśli po tabletkach "belissa skóra włosy paznokcie" efekt widoczny jest po niecałym miesiącu a kosztują tyle samo i dostępne są w każdej aptece + dobrych drogeriach

      Usuń
  3. U mnie Belissa się kompletnie nie sprawdziła. Ten suplement możesz kupić przez net, np. galeriakosmetyki.pl lub apteki internetowe.

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.