Lakier idealny.


Virtual Fashionmania  nr 150 ( chameleon charm ) to lakier idealny dla mnie. Spełnia moje wszystkie oczekiwania odnośnie konsystencji, aplikacji, trwałości, wysychania, koloru, ceny i pojemności. Jestem z niego bardzo zadowolona i ciesze się, że mogę być w jego posiadaniu.

Aby osiągnąć pełne krycie potrzebne są III warstwy, jednakże z racji tego iż lakier wygląda dobrze jeśli nałożymy go na inne kolory typu niebieski, biały, różowy w zupełności mi to nie przeszkadza. Jeśli jednak decydujemy się na kolor " chameleon charm " proces ten wygląda następująco :

Pierwsza warstwa :


Druga warstwa :


Trzecia warstwa :


Całkowity czas który musiałam poświęcić aby uzyskać taki efekt to niewiele ponad 10min. Co 3-4 min domalowywałam kolejną warstwę. Lakier trzymał mi się dni , później zaczął ścierać się na końcach więc go zmyłam ponieważ lubię mieć zawsze zadbane dłonie. 

Bardzo, bardzo, bardzo jestem zadowolona i zachwycona !

A wam jak się podoba ?
-------------------------------------------
Przypominam o konkursie ! 

Ostatni dzień na Twoje zgłoszenie !!!
 
Regulamin i informacje tutaj -> KLIK ! 

14 komentarzy:

  1. też nim ostatnio pomalowałam pazurki i jestem równie zachwycona jak Ty :) muszę obfocić to i u mnie się pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie próbowałam ale trochę go trzeba nałożyć by uzyskać taki fajny efekt, ja zazwyczaj maluję najwięcej 2 razy, bo nie mam cierpliwości czekać aż wyschnie. Napisałaś "Lakier trzymał mi się dni", tzn ile dni ?:d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 4 dni :) wybacz coś mi przeskoczyło

      Usuń
  3. efekt bardzo ładny - pastelowe odcienie sa idealne <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam ten lakier - bardzo po boba mi się jego kolor.

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.