Elegancja + Szaleństwo

Makijaż który chcę wam zaprezentować jest to połączenie stonowanych i eleganckich odcieni brązu wraz z odrobiną kolorowego szaleństwa.


 Idealnie pasował będzie do kobiet młodych, energicznych które chcą czuć się zarówno elegancko, modnie jak i świeżo tej wiosny. 


Takie rozwiązanie jest idealne jeśli żyjemy w ciągłym biegu i na nic nie mamy czasu. Rano wystarczy zrezygnować z kolorowych kresek na dolnej powiece i odmalować je zaraz po pracy/szkole jeśli wyskoczy nam nagła impreza, randka czy też zakupy z przyjaciółką.


Uwielbiam takie rozwiązania u mnie sprawdzają się idealnie ! Wychodzę rano, załatwiam ważne sprawy które wymagają ode mnie schludnego eleganckiego wyglądu później kiedy mogę się odrobinę rozluźnić w tej kwestii wyciągam dwie kolorowe kredki z torebki i et voila!  


Jeśli chodzi o loki które u mnie trzymają się 2 dni bez ingerencji lakieru w dodatku bez wspomagania skrętu lokówką zrobię na ich temat osobny wpisy, najprawdopodobniej jutro ! 

Co myślicie o takim makijażu ?


32 komentarze:

  1. Bardzo fajny makijaż, łączący klasykę i fantazje! Super ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) dziękuję oto właśnie chodziło

      Usuń
  2. Piękny błękit na linii wodnej <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) to jeden cieni ze sleeka na srebrnej kredce

      Usuń
  3. bardzo fajnie te kolory rozswietlaja oko!

    OdpowiedzUsuń
  4. ps.mam prosbe jesli mozesz i masz meila do Natali ktora robiła zdj na spotkaniu blogerek wyslij mi na claaudiiia@gmail.com
    z gory dzieki;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka Ty jestes slicxznaaaaa :) makijaz wprost obłędny :) zachwycasz mnie :)

    www.makeup-artist24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. dziękuję :) miło mi , że do mnie zaglądasz bo kiedyś oglądałam Twoje filmiki na yt :D

      Usuń
  7. Faktycznie fajne rozwiązanie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. te usta mnie kładą na łopatki ))) szaleństwo, piękne

    OdpowiedzUsuń
  9. strasznie mi sie podoba dolna powieka - dziala cuda:D

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się- jesteś śliczna ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ! każda z nas jest sliczna !

      Usuń
  11. continuously i used to read smaller posts that as well clear their
    motive, and that is also happening with this post which I
    am reading here.

    Here is my web-site: increase growth hormone

    OdpowiedzUsuń
  12. Co myślimy? No oczywiście jak każdy jest piękny, idealnie wykonany,bardzo dokładnie i perfekcyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do perfekcji mi daleko ale dziękuję ;D

      Usuń
  13. bardzo fajny makijaż :) mi niestety loki się nie trzymają długo ... moje włosy są idealnie proste haha zapraszam serdecznie do siebie na wszystkie trzy blogi :) mam nadzieję że na którymś znajdziesz również coś dla siebie i zatrzymasz się u mnie na dłużej :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.