Wygrana u Laury !



Całkiem niedawno na blogu RockGlamPrincess, pojawiło się rozdanie sponsorowane przez markę Sin. Do wygrania było kilka kompletów bielizny w dowolnym kolorze i rozmiarze. Postanowiłam spróbować szczęścia i  skleciłam niedługi komentarz. 
Czas mijał a ja zapomniałam o udziale w konkursie... Na szczęście dzięki dobrej duszyczce, mam tu na myśli Izę dowiedziałam się, o wygranej !
Wyniki opublikowano na fp SiostryGlam





Komplet od wczoraj jest ze mną. Jeszcze zapakowany, ale wkrótce będzie miał swoją premierę. 
-----------------------------------------------------------------------
Dla Ciekawskich 

Wybrałam komplet :
*kwietny brązowy komplet


Na żywo prezentuje się jeszcze lepiej. Zachęcam was do polubienia Sin na fb i odwiedzania ich strony. Może wkrótce pojawią się kolejne konkursy! 



4 komentarze:



SZABLON BY: PANNA VEJJS.