Vipera Cosmetics Jumpy nr. 20


Dziś słodki maluch z serii Jumpy firmy Vipera. Ostatnio jest to jeden z moich ulubionych lakierów nude. 
Prezentuje się bardzo delikatnie w sam raz do pracy czy też szkoły.


Obecnie sklep Vipera ma promocje na te lakiery i kosztują 2,99 zł. Ich cena regularna to 3,59. Myślę, że warto się skusić na kilka odcieni. 


Lakier wysycha bardzo szybko. Utrzymuje się standardowo jak większość lakierów ( 3 dni ). 
Myślę jednak, że za taką cenę nie możemy wymagać tygodniowej trwałości. 

Macie swoje ulubione lakiery w odcieniach nude ?

18 komentarzy:

  1. Też go często używam i bardzo lubię. Śliczny kolorek i fajna mała buteleczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D akurat ten kolor jak dla mnie mógłby być wielgachny

      Usuń
  2. Ja mam i się zastanawiam czy użyć czy nie,nie przemawia do mnie kolorystycznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny ♥

    Wesołych Świąt! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam nude. Pasują do wszystkiego i można z nimi fajnie pokombinować, jak ktoś lubi zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam lakiery jumpy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to mój pierwszy ale jestem zachwycona !

      Usuń
  6. golden rose ktory mam na paznokciach włąsnie;)
    ale tez tez piekny;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O jejku, jaki uroczy maluszek :)
    3,60zł za lakier? Brałabym wszystkie! Gdyby tylko gdzieś w mojej okolicy Vipera byłaby łatwo dostępna... :/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja bardzo lubię te lakiery- to taka mała przyjemność :)
    pojemność jest nie za duża, cena niska, kolory fajne- czego chcieć więcej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;D pieniędzy żeby kupić wszystkie !

      Usuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.