UPDATE - pielęgnacja

Pomimo tego iż moja pielęgnacja nie jest i nie była zbyt skomplikowana chciałam zrobić jej aktualizację i pokazać wam co aktualnie używam. 


1. Demakijaż + oczyszczanie + tonizowanie .

Jest to niezwykle ważny krok w mojej codziennej pielęgnacji. Dzięki niemu pozbywam się wszelkiego rodzaju zabrudzeń, pozostałości makijażu, nadmiaru sebum, kurzu, martwego naskórka itd. 

*Demakijaż oczu wykonuję płynem dwufazowym z firmy Bielenda ( po raz pierwszy w wersji z bawełną która dodatkowo ma wzmocnić nasze rzęsy ).

*Demakijaż twarzy wykonuję przy pomocy mleczka BeBeauty . Recenzja (KLIK)

*Oczyszczanie/ mycie twarzy odbywa się przy pomocy żelu Ultra Nawilżającego z firmy AA

*Tonizowanie skóry to nic innego jak odbudowanie ochronnej powłoki flory bakteryjnej. Do tego celu zawsze warto wybrać preparat który przywróci skórze odpowiedni odczyn pH ( nie zalecam stosowania toników z alkoholem ponieważ mogą nadmiernie wysuszyć skórę i prowadzić do zaczerwienienia ). Ja zamiast toniku używam hydrolat oczarowy który świetnie sprawdza się w roli toniku. 

2. Nawilżenie + odżywienie (+ wysuszenie) .




*Nawilżenie(dzień) + odżywienie(noc) w jednym kremie z Bieledny z wyciągiem z granatu idealnie odpowiada mojej skórze zarówno na noc jak i na dzień . Moja skóra ma bardzo dobry poziom nawilżenia . Dowiedziałam się o tym podczas badań na spotkaniu blogerek gdzie odbywały się dermo konsultacje  z Panią Kamilą Zabrzeską z firmy Vichy. Nie potrzebuję więc specjalistycznych bomb nawilżających. Krem zdecydowanie mi odpowiada. Wrócę do niego jak tylko przetestuję wszystkie dobrodziejstwa które otrzymałam na spotkaniu. (Fotorelacja ze spotkania TUTAJ) Pod oczy używam kremu z algami morskimi firmy Mariza. (Recenzja Tutaj).


*Serum Tołpa wspomagające wchłanianie kremu stosuję zawsze po peelingu kiedy moja skóra jest bardzo dobrze oczyszczona i pozbawiona martwego naskórka. Dzięki temu krem który nakładam później znakomicie się wchłania i skóra jest jeszcze lepiej nawilżona.

* Vichy Normaderm Hyaluspot na punktowe wypryski stosuję zwykle na noc na miejsca w których zaczynają pojawiać się nieproszeni goście. 


*Dodatkowo do nawilżenia ust stosuję obecnie dwa produkty. Na noc jest to Carmex wiśniowy mój ulubiony, dzięki któremu pozbyłam się również wirusa opryszczki. W ciągu dnia wybieram przyjemniejszy balsam Pat&Rub o zapachu grejpfruta - mega przyjemność stosowania i dobre nawilżenie . Stosuję go od niedawna ale już z niego nie zrezygnuję jest bardzo w moim stylu. 


3. Peelingi 


Cleanic chusteczki peelingujące to mega zdzieracz podobnie jak peeling z nasion malin
Częściej jednak stosuję peeling z nasion ze względu na to, że jest to produkt naturalny i bardziej mi odpowiada. Chusteczki zaś zabieram ze sobą na wyjazdy lub na babskie wieczory z serii "domowe spa przy lampce wina" dzięki czemu mam pewność, że nie rozsypie się po mojej kosmetyczce a efekt jest niemalże identyczny. Chusteczki także (moim zdaniem) lepiej sprawdzają się podczas peelingowania suchych skórek na nosie, lepiej docierają we wszystkie miejsca dzięki czemu skóra jest lepiej oczyszczona i wygładzona. 

Dwa razy w tygodniu przemywam twarz żelowym peelingiem BeBeauty który do mocnych nie należy, podtrzymuje jedynie efekt jaki otrzymujemy w przypadku pozostałych dwóch. 

4.Maseczki.

   
*Spirulinę stosuję raz w tygodniu. Wykonuję jej dwie kombinacje naprzemiennie. W jednym tygdoniu pozostawiam ją do całkowitego wyschnięcia, w drugim nie pozwalam jej wyschnąć i nacieram ją oliwą z oliwek.
Więcej znajdziecie tutaj. 

*glinka zielona - o niej i o innych poczytać możecie tutaj

*maseczka domowa/sklepowa obecnie używam Dermomask -intensywne nawilżenie oraz miodową maseczkę na którą przepis znajdziecie tutaj . 

Skomplikowane ? 

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam to serum odprężające z Tołpy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) mnie jakoś nie szczególnie odpręża ale jest okej

      Usuń
  2. no musza byc to idealne polaczenia skoro masz tak dobra skóre;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja muszę moją pielęgnację zminimalizować,znaczy ilość produktów :) ja uwielbiam krem vichy idealia cudniw cere mi naprawia po maseczke z Ziaji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawi mnie balsam do ust z Pat&Rub :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam to mleczko z BeBeauty i płyn dwufazowy z Bielendy :) No i Carmex bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam te chusteczki peelingujące. Ciekawi mnie ten balsam do ust z Pat&Rub.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. recenzja na pewno się pojawi ! chusteczki są świetne

      Usuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.