Ulubione - LUTY - 2013



Dziś cofamy się w czasie. 
Wracamy myślami do LUTEGO i przyglądamy się kosmetykom które według mnie zasłużyły na pochwałę. 


*Perfecta Spa - Peeling cukrowy do ciała.
Pisałam o nim już wcześniej więc nie będę się zbyt wiele rozwijać a zainteresowanych odsyłam ->tutaj. 

*Perfecta Spa - Masło kakaowe do ciała 
Obecnie nie posiadam innego masła do ciała, staram się mieć tylko jedno aż do skończenia i wtedy kupuję nowe. Raz jestem zadowolona bardziej, raz mniej. Tym razem trafiłam w dziesiątkę. To masło spisuje się rewelacyjnie. Odpowiednio nawilża moją skórę i nadaje jej nieco więcej jędrności. Stosuję je przynajmniej 4 razy w tygodniu. 


*Dabur - Vatika - Coconut Hair Oil .
Olej ten stosuję już od miesiąca w połączeniu z olejem kokosowym. Jest świetny. Rewelacyjnie nawilża moje włosy,dzięki czemu są błyszczące i niezwykle miękkie. Jego słodki zapach jest chyba najlepiej utrzymującym się ze wszystkich jakie stosowałam.


*Glinka zielona 
O niej i o innych glinkach miałam już okazję zrobić wam oddzielny post -> tutaj.  Polecam - jest bardzo obszerny i z pewnością pomoże wam wybrać odpowiednią glinkę do waszego typu skóry. 

*Mariza- krem pod oczy i na powieki 
Dokładną recenzję produktu będziecie mogli przeczytać TUTAJ .

*Pomadka ochronna Plus od kosmetykibeztajemnic .
Pomadka a raczej wazelina stała się moim ulubieńcem dzięki olbrzymiej miękkości która niesamowicie mnie relaksuje podczas aplikacji. Noszę ją zawsze w kieszenie kurtki i kiedy tylko wychodzę na zewnątrz zawsze jej używam. Świetnie sprawdza się pod pomadkami ! 


*Maybelline Tint Gloss - czerwony. 
Recenzję tego trwałego błyszczyku już dawno mogliście przeczytać na moim blogu. Jeśli jednak tego nie zrobiliście zapraszam TUTAJ .

*Paletka cieni - MODEL CO.
Cienie kosztują podobno 80zł. Taką informację udzielił nam glossybox . Według mnie nie są warte takich dużych pieniędzy ponieważ drobinki zawarte w jasnym cieni mega się osypują. Dlaczego więc są w ulubieńcach ?  Przy odpowiedniej aplikacji kolor jasny sprawdza się znakomicie jako rozświetlacz wewnętrznego kącika oka. Wygląda cudownie. Brąz nie jest najgorszy często używałam go do dolnej powieki lub do zaznaczenia zewnętrznej części powieki ruchomej i załamania. 


Kogo Ty polubiłaś szczególnie w lutym  ?

16 komentarzy:

  1. Mam to masełko kakaowe z Perfecty, lubię je bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie wyprobuje olej z Vatiki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. :) fajnie, że się spisała :) choć to nie tylko wazelina ;) rozpiska oczywiście u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem czytałam :D ale trochę tak wygląda !

      Usuń
  4. Kusi mnie ten peeling z Perfecty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cos kiepsko skoro jeszcze się nie skusiłaś :)

      Usuń
  5. Masła do ciała z Perfecty są boskie!
    Moje ulubione, to czekoladowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie czekoladowego nie miałam :P

      Usuń
  6. dabur vatika dopisuje do kosmetyków do kupienia;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) polecam akurat ten wariant ma taki piękny zapach że hoho :)

      Usuń
  7. nic nie miałam z tych rzeczy u siebie ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic straconego :) oszczędzaj i powoli kupuj ... ja też wielu rzeczy nie miałam !

      Usuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.