Test Mariza - puder brązująco-rozświetlający



Mariza 

puder brązująco-rozświetlający 
odcień nr 3 (opalony beż) 



Dziś mały test i pierwsze wrażenie. 
Kompakt firmy Mariza ma za zadanie rozświetlić i delikatnie wykonturować naszą twarz. 

 Mam nadzieje, że sobie poradzi! - Zaczynamy ! 



Przed nałożeniem produktu na twarz zaaplikowałam :
 aksamitny fluid matująco kryjący którego test pokazałam wam tutaj (klik) , oraz oprószyłam twarz pudrem ryżowym firmy Mariza. Do nałożenia pudru brązująco-rozświetlającego  użyłam skośnego pędzla firmy Lancrone

Całość prezentuje się następująco :


Jakie są moje wrażenia ?

Produkt aplikuje się bardzo łatwo. Jest średnio na pigmentowany więc nie aplikuje się go zbyt trudno, łatwo się rozcierał. Nie pozostawił plam. Delikatne złote rozświetlenie super współgra z kolorem. Póki co jestem zadowolona. Co będzie dalej zobaczymy wkrótce ! 

Produkty które obecnie testuję znajdziecie w zakładce 
"TESTUJĘ". Zapraszam was do regularnego zaglądania oraz składania propozycji dotyczących produktów o których chcielibyście się dowiedzieć czegoś więcej  !

6 komentarzy:



SZABLON BY: PANNA VEJJS.