TAG : Dumna Kobieta. Makijaż. Kilka słów o byciu kobietą.

"Piękno kobiety nie przejawia się w ubraniach, które nosi, w jej figurze lub sposobie, w jaki układa włosy. Piękno kobiety musi być widoczne w oczach, ponieważ są ona drzwiami do jej serca... – miejsca, gdzie mieszka miłość."



Akceptuję siebie, swoje słabości, uległości i to, że czasem potrzebuję pomocy. Wcale nie myślę o tym, że chciałabym być mężczyzną, ani "babiszonem" noszącym spodnie. Nie mam ochoty na rywalizację i ciągłą walkę. Nie chcę wciąż udawać swojej niezależności i siły, pokazywać jaka to jestem i, że ze wszystkim sobie doskonale radzę ! 



Lubię być kobietą. 
Lubię wysyłać impulsy i być zdobywana. Jestem uległa i nie kryję swoich słabości. Pozwalam wybierać, troszczy się o siebie  i pozwalam zabiegać.  Nie chcę bezustannie walczyć i rywalizować z męskim światem.



Dlatego nie rezygnuję ze swojej kobiecości. Umiem przyjmować pomoc, troskę i opiekę. Nie ulegam modzie na bycie singlem, nie mam zamiaru rezygnować z dzieci i dążyć do anorektycznej sylwetki. Chcę żeby na moje życie składało się jak najwięcej przyjemności, nie pozwalam się ranić i rezygnuję z wszystkich toksycznych relacji. Żyję swoim życiem, wciąż przecieram nowe szlaki. 



Pamiętaj ! Bez względu na to ile masz lat, jeśli pewnego dnia poczujesz, że kochasz bycie kobietą, poczujesz jak to jest wspaniale czuć swoje biodra, piersi, z dumą wyrażać swoją delikatność, ulotność i przestaniesz rywalizować z mężczyznami - Twoje życie się odmieni . 



Obiecaj mi i sobie, że już nigdy nie wyprzesz się samej siebie, nie zrobisz niczego wbrew sobie. Stać Cię na to, bo -JESTEŚ KOBIETĄ ŚWIADOMĄ SIEBIE ! 



I to nie prawda, że że tylko delikatne, słabe kobiety potrzebują silnych mężczyzn o mocnym charakterze.



(Jeśli interesują Cię kosmetyki których użyłam do wykonania tego makijażu pytaj śmiało ! Odpowiem .)

TAG : DUMNA KOBIETA .

Regulamin. 

Napisz kto zaprosił Cię do zabawy.
Odpowiedz na poniżej zadane pytania :

1.Co dla Ciebie znaczy fakt bycia kobietą ?
 Czy to w ogóle dla Ciebie coś znaczy ? 

2.Jaką wartość ma dla Ciebie Twoja kobiecość? 

3.Co ją określa ? 

4. Czy wiesz jaką jesteś kobietą ? 
(Podaj 10 przykładów tego jaką jesteś kobietą.) 

-Jestem....
-Jestem...
-Jestem...
-Jestem...
-Jestem... 
-Jestem....
-Jestem...
-Jestem...
-Jestem...
-Jestem... 


Zaproś do zabawy minimum 5 blogerek . 
To już wszystkie zasady dotyczące tego Tagu. 

( Tag powstał 3 marca 2013r. w domowym zaciszu dziewczynazjasla.blogspot.com o godzinie 20:16 czasu PL. Jego celem jest pomoc w odkryciu własnego zdania o sobie i swojej kobiecości. Często bowiem bywa tak, że inni myślą o nas tak samo jak my sami myślimy o sobie. ) 



MOJE ODPOWIEDZI : 

1. Bycie kobietą oznacza (dla mnie) bycie pełną sprzeczności. Cenię sobie wszystko o czym pisałam wyżej jednak w środku pojawia się ten płomyczek który pragnie się rozpalić wzbudzić we mnie rywalizację, chęć działania...
Zdecydowanie jednak nie chcę rywalizować. Wszystko co robię, czemu poświęcam czas jest wykonywane z miłości do siebie i chęci realizowania własnych pragnień i marzeń.

2.Kobiecość ma dla mnie wartość nadrzędną. Jest mi potrzebna każdego dnia do tego abym mogła być szczęśliwa  i zadowolona. 


3.Lubię się czuć dobrze ze sobą dlatego dużą wagę przywiązuję do mojego wyglądu. Zapuszczam włosy, im dłuższe tym lepiej. Farbuję je, pielęgnuję. Praktycznie codziennie maluje się podkreślam swoje spojrzenie, uwydatniam usta często też podkreślam swój dekolt i zakładam sukienki. Nie lubię nosić spodni. 

Dbam o swoją cerę i swoje ciało, nie wrzucam do niego śmieciowego jedzenia zbyt często. Staram się zdrowo odżywiać. Lubię swoje okrągłe kształty, nie wstydzę się ich.

4. Jestem....inteligentna
-Jestem...bystra
-Jestem...sprytna 
-Jestem...zaradna
-Jestem...troskliwa
-Jestem....ciepła
-Jestem...nawet ładna 
-Jestem...płaczliwa
-Jestem...dobrą kucharką 
-Jestem...sobą ! 


Do zabawy zapraszam : 






WIEM, ŻE POMINĘŁAM MASĘ OSÓB ! DLATEGO WIEDZ, ŻE JEŚLI TO CZYTASZ TEŻ JESTEŚ ZAPROSZONA DO WSPÓLNEJ ZABAWY . 






38 komentarzy:

  1. Makijaż piękny <3 Jednakże wg mnie powinnaś zapuścić brwi, nie mogą być tej samej grubości(a raczej cienkości haha)na całej długości, nigdy!To jedyne czego mogę się czepić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. często zmieniam ich wygląd ;) jeśli zobaczysz na moje poprzednie zdjęcia że nosiłam już i takie i bardzo grube :P

      Usuń
  2. Pięknie to wszystko ujęłaś.... dziękuje za otagowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie lubię nosić spodni :)) nie czuję się kobieco wtedy

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze, że akceptujesz swoje wszelkie słabości i nie wypierasz się ich :) kochana a poza tym to jesteś naprawdę przepiękną kobietą ze wspaniałymi umiejętnościami makijażowymi... także oby tak dalej!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki , tyle ciepłych słów... będzie mi się dobrze spało !

      Usuń
  5. Super makijaż, taki... kolorowy ;) Naprawdę śliczny!
    Uwielbiam Twoje notki, są takie inne od wszystkich, pełne refleksji, przemyśleń. Aż miło się to czyta, widać w nich prawdziwą Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się pisać jeśli mam coś do powiedzenia , jeśli nad czymś myślę i się zastanawiam ... lubię to , wtedy mogę liczyć na większy udział obserwatorów , chętniej wyrażają swoje zdanie i w ogóle :)

      Usuń
  6. Dziękuję za zaproszenie:)Bardzo ciekawy TAG, taki inny;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę ! Polecam się na przyszłość :D

      Usuń
  7. niektorym bardzo cięzko przejść przez droge do własnej akceptacji.Swietny pomysl;)
    postaram sie na dniach wykonac zarowno makijaz z Twojego zaproszenia jak i to;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny makijaż :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. piekny makijaz i piekna kobieta!
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. :) dziękuję że zawsze jesteś ze mną :)

      Usuń
  11. ale wszystko piękne opisane ;) zmotywowało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że to do kogoś trafiło !

      Usuń
  12. Sliczne zdjecia i makijaz , dziekuje za otagowanie jednak nie wiem czy narazie wezme w i nim udzial ze wzgledu na brak wolnego czasu, jednak bardzo dziekuje:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za zaproszenie do TAG'u :*

    OdpowiedzUsuń
  14. piekne te krechy robisz ...podoba mi sie kolorek na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za zaproszenie :) oczywiście, że z przyjemnością odpowiem na ten TAG :) Bo bardzo się cieszę z faktu, że jestem kobietą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze sie ! daj znać jak sie pojawi !

      Usuń
  16. Dziękuje za otagowanie :)) Postaram się odpowiedzieć jak najszybciej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczekuję ! :) daj znać jak się pojawi :D

      Usuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.