Szczęśliwa. [kreski w kropki]


Kto nie idzie do przodu ten się cofa? Jako kobieta żyję w szalonym tempie, staram się sprostać wciąż rosnącym wyzwaniom. 



Dążenie do perfekcji stało się nieodłącznym elementem mojego życia , tylko po co ?. Poprzeczka wciąż jest coraz wyżej... 


Do okiełznania własnych niezaspokojonych ambicji wykorzystuję  poczucie własnej wartości. 
Nie dam się zwariować. Nikomu nie muszę nic udowadniać. Silne poczucie własnej wartości daje mi stabilizację i sprawia, że tak naprawdę nie muszę nic a mogę wszystko.



Jak to robię ?
Tak naprawdę każdy może zbudować poczucie własnej wartości. Każdy może wydostać się z pułapki perfekcjonizmu. Lekiem na to może okazać się dojrzałość, refleksja i samopoznanie. 



Czasem droga do tego okazuje się bardzo długa, bywa, że potrzebujemy pomocy i bezwarunkowej miłości. Potrzebujemy kogoś kto przestanie wymagać i stawiać poprzeczkę wyżej i wyżej... 



Akceptujmy siebie i zdobądźmy najwyższą stawkę  którą jest satysfakcja, poczucie sensu, szczęście. 

"Nie muszę być najlepsza. Nie muszę wszystkich pokonać i prześcignąć. Najważniejsze jest to, żebym czuła swój rytm."-B. Pawlikowska 

28 komentarzy:

  1. Wooooow pięknie:)!!! jestem pod wrażeniem!!

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zawsze ślicznie ci to wyszło... bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze się :) lubie jak się podoba

      Usuń
  3. Kochana, przepięknie wyglądasz!!! Makijaż obłędny, aż ciężko oderwać wzrok, a włosy są bajeczne!
    Miłego wieczorku ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny makijaż, bardzo kolorek ust mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chodzi mi o zdjęcia a nie filmik ;-)

    Pudełka Vichy są darmowe, pisałam o tym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) najs ! to postaram się coś wykombinować

      Usuń
  6. Jaaa, super! Jak laleczka :D
    W pierwszej chwili Cię nie poznałam na zdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Informative article, just what I was looking for.

    Also visit my web page :: natural supplements to build muscle

    OdpowiedzUsuń
  8. miazga !!rewalacyjnei wykonany i tez zdj ;o

    OdpowiedzUsuń
  9. O.O zatkało mnie!!! idealnie, perfekcyjnie!
    cudo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. perfekcyjnie to te rzęsy z elfa nie wyszły :P

      Usuń
  10. ale pieknie wygladasz :) paznokcie tez ładnie wygladaja;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Perfekcyjne wykonanie i świetny wygląd, wszystko jest boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękne! aż głośno "wow" poleciało :D

    OdpowiedzUsuń
  13. wow ten makijaż jest prześliczny:) piękne masz oczy!

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.