SORAYA


Soraya Beauty & Nature Krem nawilżająco-rozświetlający Minerały i Witaminy

OD PRODUCENTA : 

Krem polecany jest do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju skóry, zwłaszcza delikatnej, skłonnej do podrażnień oraz narażonej na negatywny wpływ stresu i zanieczyszczeń środowiska. Dostarcza skórze niezbędną porcję mikroelementów (magnez, potas, sód, wapń, cynk, miedź) i witamin, aby wyglądała zdrowo i promiennie. Zapewnia długotrwałe, wielostopniowe nawilżenie. Pobudza funkcje witalne skóry oraz procesy jej odnowy. Działanie kremu potęgują ceramicy, które odbudowują naturalna barierę hydrolipidową chroniąc naskórek przed negatywnym wpływem środowiska. Krem wygładza istniejące zmarszczki i zapobiega powstawaniu nowych . Przeciwrodnikowa witamina E dba o młodość i zdrowy wygląd. Prowitamina B5 ma właściwości intensywnie ochronne oraz łagodzące podrażnienia. Krem sprawia, że skóra staje się rozświetlona i wyjątkowo gładka. 

Skład:

 Aqua, Decyl Oleate, Ethylhexyl Stearate, Glyceryl Stearate, Propylene Glycol, Getearyl Alcohol, Ceteareth-12, Paraffinum Liquidum, Ceteareth-20, Dimethicone, Hydrolyzed Algin, Chlorella Vulgaris, Maris Aqua, Panthenon, Tocopherol, Ceramide3, Ceramide 6II, Ceramide1, Phytosphingosine, Cholesterol, Sodium Lauroyl Lactylate, Xanthan Gum, Tetrahydroxypropyl Ethylenediamine, Carbomer, DMDM Hydantion, Methylparaben, Propylparaben, Parfum, Citral, Benzyl Salicylate, Coumarin, Geraniol, Hydroxymethyl Pentyl Cyclohexene Carbozaldehyde, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Benzyl Benzoate, Citronellol, Hexyl Cinnamic Aldehyde, d-Limonene, Alpha-Methyl lonone.

Cena: 

9,50zł / 50ml

MOJA OPINIA :

Krem świetnie nawilża i delikatnie rozjaśnia skórę na twarzy. Szybko się wchłania, nie obciąża skóry. Nadaje się pod makijaż jednak nie przedłuża jego trwałości. Skład jest dość nieciekawy jednak u mnie krem nie powodował żadnych większych zmian skórnych. Nie zapychał. Jestem z niego zadowolona. Może kiedyś do niego wrócę, póki co próbuję wielu nowości. 



Soraya, Kolagen + Elastyna, Krem nawilżająco - pielęgnacyjny

OD PRODUCENTA: 

Krem nawilżający szczególnie polecany dla skóry normalnej, mieszanej i tłustej, także o zwiększonej wrażliwości. Doskonale się wchłania i jest idealny jako podkład pod makijaż.
Skutecznie nawilża skórę, zapewnia wyraźny wzrost elastyczności i gładkości.
Polecany jest do stosowania na dzień lub na noc w zależności od potrzeb skóry i typu cery. Delikatnie pielęgnuje skórę zapewniając odpowiednie nawilżenie oraz wyraźną poprawę elastyczności i gładkości skóry twarzy, szyi i dekoltu. 
Skłądniki aktywne: kolagen i elastyna pochodzenia morskiego, czysta witamina A i E

Skład: 

Aqua, Paraffinum Liquidum, Glycerin, Decyl Oleate, Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-12, Petrolatum, Propylene Glycol, Soluble Collagen, Hydrolyzed Elastin, Dimethicone, Tetrahydroxypropyl Ethylenediamine, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, PEG 8, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Tocopherol, Methylparaben, Propylparaben, DMDM, Hydantoin, Parfum, Hydroxycitronellal, Geraniol, Hydroxymethyl Pentyl Cyclohexene Carboxaldehyde (Lyral), Butylphenyl Methylpropional. (10.02.2009) 

Cena:

ok. 7,50zł / 50ml

MOJA OPINIA :

Krem używałam głównie na noc. Nakładałam grubą warstwę podczas oglądania dobranocnego serialu do poduszki. Doskonale się wchłaniał. Pozostawiał buzię miękką i gładką w dotyku. Idealny krem dla mało problematycznej skóry takiej jak moja. 

Jakie produkty firmy SORAYA polecacie ? 





12 komentarzy:

  1. Nie mam swojego ulubieńca tej marki niestety, więc nie bardzo coś polecę...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie używalam kremów z tej firmy;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam tych kremów, a co do Sorayi to mam rożne odczucia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli chodzi o kremowe konsystencje jestem zadowolona , płyny wszelakie są kiepskie a z kolei podkłady które miałam bardzo mnie rozczarowały

      Usuń
  4. Ja jakoś zraziłam się do Soraya.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie zrazili do podkładów tej firmy :)

      Usuń
  5. Moim zdaniem bardzo dobra firma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) moim zdaniem 50/50 zależy o czym mowa

      Usuń
  6. nigdy nie mialam nic z Soraya ,az zal przyznac;p

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.