Śniadanie ja i rzeżuszka.


Lubicie śniadania ? 

Ja zdecydowanie nie lubię, muszę się zmuszać a mobilizacja idzie mi z trudem. Staram się aby moje śniadania były ładne i kolorowe ale przede wszystkim smaczne. Dziś na prosto; świeży chlebek, twarożek i świeża rzeżuszka. Do picia kawa z mlekiem i łyżką brązowego cukru. Wisienką na torcie w całym tym śniadaniu mistrzów jest czytanie waszych blogów, odpowiadanie na komentarze itd. Bardzo to lubię !


Piosenka która towarzyszy mi w tej chwili Sobota-Rzeżuszka
uwielbiam tą nutkę ! Kojarzy mi się z bardzo pozytywnie z pewną osobą którą miałam okazję spotkać na swojej drodze jakiś czas temu... 

Jeśli nie zjedliście jeszcze swojego śniadania życzę wam smacznego ! 

10 komentarzy:

  1. Podziwiam wszystkich, którzy piją kawę do kanapek :D Ja uwielbiam kawkę wypić przed południem :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zjadłaś moje śniadanie......ja jeszcze dodałam szczypiorek i pomidorka.....mniam, pycha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;D nie miałam pomidorka ani szczypiorku niestety :)

      Usuń
  3. Mmmm... wygląda smakowicie:)
    Skoro lubisz urozmaicać śniadanka to mam coś dla Ciebie:
    http://stylowi.pl/misspandora/201259/breakfast

    Wesołych Świąt:*

    OdpowiedzUsuń
  4. No i masz, zrobiłam się głodna :P
    Śniadanie to u mnie podstawa, nie mogę bez niego wyjść. Co prawda od razu opo przebudzeniu głodna nie jestem, ale najpierw zawsze się szykuję, a potem jem. Tak ogromny wysiłek fizyczny zawsze sprawia, że mam wilczy apetyt haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe ja też śniadanie zostawiam zawsze na później ;)

      Usuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.