Nowości (Donegal, Vibo, Vichy)

Ponieważ na obecną chwilę mam ogromne zapasy kosmetyków nie kupuję nic nowego jedynie to czego mi brakuje.


Zainwestowałam więc w zalotkę której od dłuższego czasu nie posiadałam. Padło na firmę z którą współpracuję od jakiegoś czasu a, że ze współpracy jak i z rzeczy które otrzymałam jestem zadowolona tak też ukierunkowałam swój wybór na Donegal. Z marszu kupiłam też ich radełko i jeden z moich najulubieńszych zmywaczy. Do kolekcji dołączyła również niebieska szczotka ale nie chciałam jej fotografować bo nieco się obrała moimi włosami. 


To nie koniec nowości od tej firmy które posiadam ponieważ na blogerskim spotkaniu otrzymałam jeszcze
lakiery, naklejki i pilnik których jeszcze nie widzieliście.


Na koniec Box z VICHY który można odebrać w aptekach zupełnie za darmo i przetestować. 

W Jaśle do odebrania jest w aptece na ulicy Rynek 23.

Bubel czyli Eyeliner Gel z Vibo oraz biała kredka z osiedlowej drogerii . 


14 komentarzy:

  1. te naklejki przykleiłam i ...
    vichy fajna inicjatywa z ich strony ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i co z nimi ?? :) u mnie fajnie się sprawdzały

      Usuń
  2. też otrzymałam ten zestaw z Vichy myślę ,że fajnie firma pomyślała, z tymi mini produktami.Aktualnie szukam kremu nawilżającego do cery normalnej i mieszanej i jak skończę krem nawilżający z La roche posay, z przyjemnością wypróbuję z Vichy ten Aqualia:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) no bardzo fajnie , szkoda że takie malutkie ciężko bedzie stwierdzić czy warto a tanie nie są ale może akurat

      Usuń
  3. fajne nowości, muszę się wreszcie wybrać po ten zestawik z Vichy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam ten zmywacz z Donegal , ładnie pachniał i dobrze zmywał;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby Box od Vichy był jeszcze u mnie w aptece. Muszę go mieć :D

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.