Marzec - denko cz.2

Dziś kolejna odsłona projektu denko który wprowadziłam ostro w swoje życie. Mam nadzieje, że nie zanudzają was takie wpisy. Sama z przyjemnością czytuję je na waszych blogach. Zapraszam ! 



*Simply Nails - płyn do czyszczenia lamp, pędzli i innego sprzętu kosmetycznego.  Dostępny na allegro. 

* Miss Sporty - lakier o cudownym intensywnie zielonym kolorze. Niestety nie wiem jaki to numer. Nie kupię go ponownie, nie sprawdzają się u mnie lakiery tej firmy gdyż nie lubię aplikować  produkty za pomocą krótkich szerokich pędzelków. 

*Kolejny raz ta sam odżywka eveline 8w1 którą miałam już okazję recenzować -> kilk

*Garnier krem do rąk z masłem shea - jeden z moich ulubionych kremów na ciepłe dni. Dobrze nawilża i szybko się wchłania. Ma przyjemny zapach, czego chcieć więcej ?


* Peeling drobnoziarnisty z Perfecty pojawia się w prawie każdym projekcie denko. Uwielbiam ten produkt. 

* Mleczko Ziaja nagietkowe. Rzadko używane, nie lubię produktów tego typu do zmywania makijażu dlatego dość długo męczyłam tą buteleczkę. Na szczęście to już koniec naszej wspólnej przygody. 

*Płynny wosk w spreju Avon - produkt o dziwo dobry, fajnie ujarzmiał i nabłyszczał puszące sie włosy. Może kiedys do niego wrócę.



*Fire - Orimflame - woda toaletowa którą zaadoptowałam od cioci . Bardzo ładnie pachnie. Nie wiem czy jest jeszcze dostępna. 

*C-thru dezodorant + perfumy - świetny zapach! Mocny i bardzo kobiecy. Mój ulubieniec tej firmy. Długo się utrzymuje, przyciąga uwagę... na samą myśl o tym zapachu mam dreszcze. Wrócę do niego po raz piąty of course! 

*Nivea pearl & Beauty - dezodorant w kulce o cudownym delikatnym zapachu. Kojarzy mi się z aniołkami . Świetnie chroni. Jetem wielbicielką tych zapachów . 


*Essence Eyeliner Gel - żelowy czarny eyeliner jeden z moich ulubionych. Świetnie maluje, nie rozmazuje się i nie odbija. utrzymuje się cały dzień. Jak najbardziej jestem na tak!!!! recenzja -> kilk

* Na koniec mój absolutny faworyt Perfecta SPA - cukrowy peeling do ciała ! -> recenzja - > klik 

Używałyście któregoś z tych produktów ?


10 komentarzy:

  1. Też wykorzystałam ten peeling :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeden z bardziej popularnych ziomków :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. ja też :) muszę jutro sobie go kupić !

      Usuń
  3. ja z C-thru, teraz dodałam w przeglądzie nowości żel pod prysznic, chyba taka sama nutka zapachowa jak Twoje produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam cukrowy peeling z Perfecty i uwielbiam go! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znajdzie sie ktoś kto go nie lubi ?

      Usuń
  5. wpadłam do Ciebie przypadkiem i bardzo mi sie spodobalo..:)
    swietny zielony kolor lakieru..:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolor świetny ale pędzelek - koszmar

      Usuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.