Mariza - www.sklep-mariza.otwarte24.pl


Kilka dni temu dostałam paczkę od sympatycznej Pani Agaty ze sklepu www.sklep-mariza.otwarte24.pl w celu przetestowania produktów tej firmy. Jako, że lubię mieć kontrolę nad tym co testuję poprosiłam aby były to kosmetyki kolorowe- bo po prostu na tych znam się lepiej.

Do testów otrzymałam :


pomadki do ust z serii soft & colour w kolorach 05 i 03 ,


tusz do rzęs 3D,



aksamitny fluid matując-kryjący w odcieniu porcelanowym,



matujący puder ryżowy, puder bronzer-rozświetlający nr3 opalony beż,



satynowe cienie do powiek nr 12 granat, nr 11 łosoś, nr 9 brzoskwinia, matowe cienie do powiek nr 4 czekolada, nr 17 indygo.


I na koniec odżywcze masło do ciała o zapachu poziomkowym o którym czytałam na wielu blogach. Pachnie obłędnie - serio ! 

Kosmetyki firmy Mariza możecie zamówić w sklepie :


Serdecznie zapraszam! 
Recenzje pojawią się niebawem ! 

5 komentarzy:

  1. Jestem konsultantką tej firmy i uwielbiam te produkty są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne ;) już nie mogę się doczekać, kiedy je przetestujesz i pokażesz ;d bardzo mi się szminki podobają ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. great post :)
    what about following each other?
    let me know :)
    xx
    veronica

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam to masełko z poziomką, było ok :) pisałam o nim nawet cos u siebie
    jestem ciekawa tego fluidu matująco-kryjącego daj znać jak się spisuje i na ile godzin matuje
    zapraszam do siebie, obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.