Makijaż uniwersalny .


Ostatnio bardzo popularny stał się makijaż rozświetlający, świeży, delikatny. Ja nie do końca jestem fanką takiego właśnie efektu dlatego postanowiłam się jedynie zainspirować. 


Postawiłam na świeżo wyglądającą skórę, delikatnie rozświetloną która sprawi wrażenie mega wypoczętej. 
Czy mi się udało ? Oceńcie same.


Jeśli chodzi o makijaż oka, chciałam żeby był lekko błyszczący ale nie koniecznie mega jasny. Ja zdecydowanie lepiej czuję się w ciemnych kolorach. 


Lista kosmetyków :
-puder Sensique 
-pomadka Kobo nr 202 Light Coral 
-cienie z palety 180 cieni 
-cienie do brwi essence





15 komentarzy:

  1. To makijaż zdecydowanie w moim stylu :) bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze się, że czasem uda mi się trafić w czyjś gust ;)

      Usuń
  2. Uniwersalny i kazdemu pasujący :)

    OdpowiedzUsuń
  3. delikatny ale nie za bardzo ;> super ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się podoba , jeszcze ta kreska <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz w takim makijażu...:)



    obseruję

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi się podoba :) żebym ja potrafiła sobie taką kreskę machnąć...

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.