Lip Lacquer - Rimmel - Apocalips- nr 303




Od producenta :


"Koniec koloru jaki znałaś do tej pory! Wstrząsająco głębokie odcienie i zjawiskowo gładki połysk.

Nowa szminka w płynie łączy w sobie najlepsze koncepcje szminki i błyszczyka - soczysty płyn z czystymi pigmentami koloru o bogatym kolorze, fenomenalny połysk i wyjątkowy komfort, który utrzymuje się przez cały dzień.
Formuła szminki sprawia, że usta mają wyjątkowo mocny i odważny kolor. Nowa szminka w płynie, APOCALIPS, to kremowa i odżywiająca konsystencja, która za jednym pociągnięciem fantastycznego, nowego aplikatora z mikro-zbiorniczkiem, łatwo i równomiernie się rozprowadza, pozostawiając usta w pięknym kolorze oraz nawilżone godzina po godzinie. To koniec znanego dotąd koloru."

Informacje o moim Rimmel Apocalips .

Wybrano dla mnie odcień: nr 303 Apocaliptic 


Opakowanie : bardzo dobrze wykonane, prezentuje się znakomicie. Część z aplikatorem przypomina szlachetny kamień który fajnie mienie się pod wpływem ruchu i światła. 
Sam aplikator ma bardzo dobry kształt, dzięki czemu malowanie ust nie sprawia trudności jak w przypadku innych błyszczyko-pomadek których miałam okazję używać. 



Zapach : neutralny, nie wyczuwam go na ustach 

Cena: 30 zł 

Pojemność: 5,5 ml 

Ważny: 24 miesiące od otwarcia. 

Efekt który uzyskujemy po 1 warstwie  :



Przyznam, że jestem zachwycona! Efekt jest powalający. Usta rzucają się w oczy, są bardzo seksowne i soczyste. Ciesze się, że mogłam wypróbować akurat ten odcień. Produkt utrzymuje się dość długo, nie rozmazuje się i znika bardzo równomiernie dzięki czemu nie pozostawia brzydkiej obwódki wokół i mało estetycznych plam.

W niedługim czasie skuszę się również na odcienie :
Nova i Solstice. Moim zdaniem są godne uwagi i warte każdej złotówki. 

Dla osób które lubią spokojniejsze odcienie polecam Nude Eclipse - fajny kolor dla tych którzy nie lubią wychylać się w towarzystwie. 


Na koniec dziękuję firmie CoTy Polska która ufundowała między innymi dla mnie podarunki z okazji blogerskiego dnia kobiet w Rzeszowie. 

A Ty masz już swoją APOCALIPS ?


15 komentarzy:

  1. Świetnie wygląda na ustach. Może sama się skuszę...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ale moja jest także w odważnym kolorze więc nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno kupię sobie odcień "phenomenon" ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam, mam :D i masz cudne pazurki!

    OdpowiedzUsuń
  5. CUDO!:) Zakochałam się w tym odcieniu;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny, intensywny kolor! :D
    Obserwuję i będę zaglądać.:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kolor! już tyle koło nich chodzę i jakoś nie mogę się przekonać do końca;/

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.