Inspirowane BLOGMAKIJAŻ.PL


Witajcie ! Dzisiaj ciekawa propozycja makijażu na wiosnę. Szybka, łatwa w wykonaniu - każdy sobie poradzi. 

Jeśli chodzi o inspirację, czerpałam ją z tego filmiku :



Niestety nie mam w swojej kolekcji takie kredki ale zastąpiłam ją bielą i żółtym cieniem z palety Sleek. Dodatkowo na linii wodnej dodałam zielony akcent który fajnie współgra z moimi okularami i kolorem oczu





Charakterystyczne dla tego makijażu jest 
*podkreślenie oka ( używamy do tego celu głównie tuszu i żółtej kredki bądź tak jak ja kombinujemy z bielą i żółtym cieniem)
*konturowanie twarzy ( do tego celu używamy głównie odcieni brzoskwiniowych i lekko złotych, twarz rozświetlamy)
*mocno podkreślone usta ("pomidorową" pomadką lub jeśli takiej nie mamy mieszamy czerwień z pomarańczą jak ja.)
*wyraźnie zaznaczone brwi 




Mam nadzieje, że ta propozycja przypadła wam do gustu i podobnie jak ja zainspirujecie się tym czy też innym makijażem na wiosnę. 

18 komentarzy:

  1. podoba mi się u ciebie, ale ja bym się na żółtą kreskę nie odważyła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda , czasem warto się przełamać ;)

      Usuń
  2. teraz moda na kolorowe kreski na oczach:D
    co to masz za zaje***okulary !?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. okulary z House albo Cropp mam też takie z różem ;)

      Usuń
  3. Czerwone usta tu bardzo pasują no i swietne oprawki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. O żesz ! Jaka Ty piękna!! :**
    Makijaż jest jak najbardziej genialny! Jutro sobie chyba w ten deseń zrobię!:) Ale pomyślę nad neonową zielenią może :)
    I w tych okularkach wyglądasz fantastycznie!! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Boskie masz te okulary i faktycznie fajnie współgrają z makijażem :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny, prosty wiosenny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Okulary są cudne! A makijaż naprawdę fajny ;)
    Ja niestety nie mam jeszcze wyczucia co pasuje do czerwonej szminki, a co nie i boję się przesadzić :P

    OdpowiedzUsuń
  8. wyjatkowo prosty i efektowny! super!! pasuje Ci ten kolorek do oczu:)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.