Garnier Color Sensation



Garnier Color Sensation
Zmysłowy intensywny kolor. Lustrzany blask.
Kwiatowy aromat.

W opakowaniu znajdziemy :


- krem koloryzujący
-mleczko utleniające
-odżywkę 

Paletę kolorów znajdziesz TUTAJ 

Od producenta :

...jeśli jesteś kobietą, która pragnie przełamać zwyczajność i zachwycić sensacyjnie doskonałym wyglądem. Poprzez zmysłowy kolor włosów podkreślasz swoją wyjątkowość, a sam moment koloryzacji pragniesz traktować jak chwilę przyjemności.



REZULTAT:
Intensywny zmysłowy i długotrwały kolor, lustrzany blask, 100% pokrycia siwych włosów.


TECHNOLOGIA:
Intensywny twały krem koloryzujący z masą perłową i olejkiem kwiatowym, aplikacja za pomocą pędzla i miseczki.


Co ja myślę o produkcie ? 

Według mnie jest to jedna z najlepszych farb drogeryjnych jakie miałam okazję używać. Nie obciąża włosów, nie powoduje ich nadmiernego wypadania. Pachnie w miarę neutralnie jak na produkt tego typu. Nakładanie jest całkiem przyjemne, nie sprawia kłopotu. Ze skóry głowy zmywa się w mgnieniu oka bez zbędnego szorowania a na włosach trzyma się cały czas. 



Do zestawu który proponuje nam producent dodaję olejek keratynowy Kymona który dodatkowo chroni moje włosy .
Dostać możecie go Tutaj. (Recenzja tego i innych produktów  pojawi się wkrótce)

Dzięki temu połączeniu moje końcówki nie są spalone i suche a całe włosy nabierają ładnego zdrowego blasku. 
Farba jest dość droga kosztuje 20 zł na pokrycie całych długich włosów z pewnością by nie wystarczyła dlatego warto zamawiać ją na allegro gdzie znajdziecie ją w cenach zaczynających się nawet od 8 zł więc warto zamówić jej kilka sztuk ! 

Odżywka która znajdziemy w opakowaniu pachnie obłędnie! Często zastanawia mnie dlaczego takiej odżywki nie można kupić w normalnej sprzedaży. Używałabym jej non stop !

Efekt przed :


Efekt po :


Słowem podsumowania :

Jestem bardzo zadowolona z farby zwłaszcza w połączeniu z olejkiem, używam jej już 3 raz pod rząd i póki co nie mam zamiaru zmieniać.

Jakiej farby Ty używasz ?






12 komentarzy:

  1. Fajne mają kolory ale strasznie brudzą skórę głowy, ja miałam czerwienie, koszmarnie to wyglądało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jak widać nie pobrudziło :)

      Usuń
  2. Fajne farby do włosów mają z Avonu, ja sobie chwalę i używam od kilku lat:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie używałam :) ale może spróbuję

      Usuń
  3. Color Sensation jeszcze nie próbowałam a kusi mnie bo ma kilka cudnych czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam czerwienie kiedyś :)ale nie z tego :)

      Usuń
  4. Ja od ponad roku powracam do naturalnego koloru włosów...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam naturalny blond tak samo od siebie mi sie nie wróci :P

      Usuń
  5. wow mocna czerń :) muszę ją spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Nigdy ich nie miałam i niewiele o nich słyszałam :)

      Usuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.