Facefitness


Całkiem niedawno wygrałam książkę w super rozdaniu u Izabeli . 
Kiedy listonosz wręczył mi przesyłkę byłam nieco zaskoczona ponieważ nadawcą była bezpośrednio autorka Patrycja Kondracka. 


W środku miłe zaskoczenie w postaci dedykacji ! 
 Tego naprawdę się nie spodziewałam...


Instrukcja i dużo obrazków. Wszystko wydaje się zrozumiałe, ale czy działa ? Zobaczymy wkrótce! Podejmę wyzwanie i przekonam się na własnej skórze. O szczegółach poinformuję was wkrótce. 

Wierzycie w takie książkowe mądrości ?

6 komentarzy:

  1. Miała być z autografem i jest :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaaa, fajne :D
    Moja mama jest "specjalistką" w takich rzeczach, Tai Chi i inne takie :P Ponoć u niej działa :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Uważam, że taki Face Fitness ma nie tylko działanie odmładzające, ale także wpływa na naszą artykulację, więc jest jak najbardziej wskazany ;)

    pozdrawiam i gratuluję świetnej książki

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.