Donegal - pędzel do nakładania maseczki


Jakiś czas temu wraz z innymi produktami firmy Donegal otrzymałam pędzel do nakładania maseczki.

Postanowiłam napisać o nim parę słów gdyż jest to fajny i tani sposób na to żeby nie pobrudzić sobie rąk podczas nakładania takich specyfików jak spirulina czy glinka. 

Niejednokrotnie na moim blogu mogłyście zobaczyć zdjęcia tego pędzla w postach poświęconym różnym maseczkom. 



Odkąd go posiadam używam go systematycznie. Niejednokrotnie ułatwił mi aplikację produktu- zwłaszcza spiruliny. Jestem z niego bardzo zadowolona.

Jeśli macie na niego ochotę zapraszam was do sklepu :


Koszt pędzelka to jedynie 8zł . Warto spróbować !

W Jaśle stacjonarnie produkty firmy Donegal znajdziecie w sklepie kosmetycznym Mix na ulicy Rynek, obok w sklepie z różnymi drobiazgami i drogeriach sieci Wispol. 




10 komentarzy:

  1. rozejrzę się u siebie, za jakimkolwiek w sumie pędzlem do nakładania maseczek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szukam czegoś podobnego-muszę kupić jak spotkam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie :) wygodnie jest nakładać pędzlem

      Usuń
  3. Właśnie dziś myślałam o tym pędzlu - żeby w końcu go kupić:) Do tej pory używałam pędzli...do malowania obrazów:D też niezłe, ale po wielokrotnym kontakcie z wodą zaczynają tracić włoski, a ten wygląda na solidny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) no jak na taką cenę solidniejszy być nie może

      Usuń
  4. taki pędzel to świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam juz swoj kupiłam razem z miseczkami do alg ;)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.