Denko (Luty)

Kolejny miesiąc za nami,kolejne puste denka. 
Trochę się tego uzbierało ale cóż... 
Im więcej pustych denek w łazience i kosmetyczce tym więcej miejsca na nowe kosmetyki =)  


*Neutrogena - bezzapachowy krem do rąk. 

Z przyjemnością się go pozbędę. Nie jest to jeden z moich ulubionych kremów. Bardzo treściwy i gęsty. Świetnie radzi sobie z popękaną i suchą skórą jednak pozostawia bardzo tłustą powłokę która się bardzo długo wchłania. Ogólnie jest dobry, działa należycie - mimo to nie jest to mój ulubieniec. 

*  AA Nawilżający krem do stóp z witaminą A i mocznikiem.

Jeden z moich ulubionych kremów do pielęgnacji stóp. Świetnie nawilża przesuszone pięty. Daje ukojenie po ciężkim dniu obolałym stopom. Nie mam do niego zastrzeżeń. Pewnie kiedyś się jeszcze spotkamy .

*BeBeauty Hydro Effect - micelarny żel do mycia twarzy.

Jego recenzję znajdziecie -> TUTAJ



* FM - Gruszka . 

Perfum na bazie gruszki. Całkiem przyjemny i słodki. Jeśli będę miała okazję na pewno wybiorę sobie coś z serii Frutis. 

*C-Thru - dezodorant - pearl garden 

Dezodorant o delikatnym kwiatowym zapachu. Utrzymuje się dość długo i daje poczucie świeżości w ciągu dnia. Cała seria  perfum i dezodorantów firmy C-Thru bardzo przypadła mi do gustu i chętnie do niej powracam za każdym  razem .



*Soraya - beauty nature - krem nawilżająco rozświetlający.

Recenzja -> Tutaj . 

*Soraya - kolagen elastyna - krem nawilżająco pielęgnacyjny. 

Recenzja -> Tutaj. 



*Nivea dwufazowy płyn do demakijażu . 

Płyn sprawdzał się całkiem dobrze, nie szczypał w oczy i dobrze zmywał makijaż. Pewnie kiedyś jeszcze do niego wrócę. 

*Rival de Loop Clean&Care 

Produktu używałam do przemywania swojej twarzy jakiś czas temu, później o nim zapomniałam i z racji, że zalegał na półce postanowiłam go skończyć i się go pozbyć. Kiedyś bardzo lubiłam ten produkt. Z upływem czasu przestał mi jednak wystarczać.




*Nailty - zmywacz do paznokci. 

Kiedyś używałam wyłącznie jego. Niestety z upływem czasu moje paznokcie przestały dobrze na niego reagować. Odstawiłam go gdy był mniej więcej w połowie. Ostatnio postanowiłam jednak dać mu drugą szansę. Sprawdził się okej ale pewnie już go nie kupię. Mam swoje ulubione dwa inne zmywacze. 

Miss Sporty - Lakier do paznokci (nie wiem jaki to numer)

Skończony do granic możliwości. Niestety nie byłam zadowolona zarówno z lakieru jak i szerokiego krótkiego aplikatora/pędzelka. 



*Bambi - szampon 

Tutaj nie będę się za dużo rozpisywać. Jest to jeden z najbardziej znanych, tanich szamponów dla dzieci który pamiętam  jeszcze z czasów dzieciństwa. Dobrze myje włosy ale ja stosuję go głównie do mycia pędzli.

*Cien - Żel pod prysznic. 

Żel jest o dość specyficznym zapachu. Nie każdemu przypadnie on do gustu. Pachnie dość męsko ale ja właśnie lubię takie zapachy. Żel jak żel, wiele od niego nie oczekuję. Głównie chodzi o to by dobrze oczyszczał nasze ciało. 


*Rimmel - podkład 

Końcówka podkładu, którą miałam całe wieki wykończyłam dopiero w tym miesiącu. Najprawdopodobniej nigdy do niego nie wrócę. 



*Peeling Perfecta.

Wracam do niego systematycznie, wkrótce pojawi się jego recenzja.

*Ava - karotenowa maseczka do twarzy.

Jedna z moich ulubionych maseczek. Wkrótce pojawi się jej recenzja. Przynajmniej mam taką nadzieję .

*Próbka szamponu Kerastase.

Nie jest zbyt zachwycająca.

*Próbka L'Oreal Mythic Oil 


Całkiem przyjemna odżywka. Z chęcią przetestowałabym jeszcze odrobinę i pewnie skusiłabym się na pełnowymiarowe opakowanie. Pachnie obłędnie i działa całkiem nieźle. 

* Maska kakaowa - używam ją do dłoni . 

Przeczytać możecie o niej -> TUTAJ . 




A to moja ulubiona kredka z Avon'u . Dwustronna purple&black . Wyrzucić vs. Zostawić ? 
(Już nie bardzo da się ją strugać.) 
Co radzicie ? 

18 komentarzy:

  1. Mam ten żel z BeBeauty :-) Bardzo fajny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę kupić nowy jak będę w biedzie :D

      Usuń
  2. duże denko ;) jeśli kredka ci jeszcze posłuży to ją zostaw ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogólnie nawet jeśli nie bo nawet się ją źle trzyma mam olbrzymi problem z jej wyrzuceniem :D

      Usuń
  3. z be beauty dobre rzeczy ale dla mnie mało wydajne . tez mam ta kredke znaczy mialam bo wywalilam własnie taka koncoweczke

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ten żel miałam prawie 3 miesiące :P codziennie go używałam :D

      Usuń
  4. Nie miałam nic z tych rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam tą kredkę , jeste super !! zostaw ją sobie ^^
    Może wpadniesz? Zaobserwujesz? Skomentujesz?
    http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobra pointa - im więcej w śmietniku - tym więcej nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oto chodzi , nie wolno gromadzić trzeba dużo zużywać wtedy dużo można kupić :) jaki jest sens w kupieniu żeby stało ? żaden :D

      Usuń
  7. Bardzo lubiłam ten zmywacz do paznokci z BIEDRONKI,szkoda,że wycofali go ze sprzedaży :-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te co są teraz z BeBeauty są jeszcze lepsze:)

      Usuń
  8. Też ostatnio tak przecięłam opakowanie i znalazłam mnóstwo poduktu w środku, a sprawiał wrażenie,że nic już nie ma w środku.
    P.S. Fajny paznokieć wskazujący :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)wszystkie są takiej samej długości wbrew pozorom

      Usuń
  9. Następnym razem też zakupie szampon bambino do mycia pędzli :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.