Cleanic Professional - chusteczki nawilżane do peelingu.



Od wielu już lat w mojej łazience goszczą produkty marki 


 Patyczki, chusteczki, płatki kosmetyczne kupuję zarówno ja, jak i moja mama czy też babcia. Nic więc dziwnego, że bardzo ucieszyłam się gdy pośród wszystkich prezentów które otrzymałyśmy na blogerskim spotkaniu jest też paczka z nowościami od Cleanic. 


Pośród dobroci jakie zaoferowała nam firma znalazły się chusteczki do głębokiego peelingu, których głównym zadaniem jest wygładzenie skóry oraz lepsze przyswajanie składników odżywczych dzięki głębokiemu oczyszczeniu.

Od producenta wiemy:


Co ja o nich myślę ?

Jako fanka peelingów mechanicznych, wypierająca doszczętnie peelingi enzymatyczne ze swojej codziennej pielęgnacji muszę przyznać, że z takim "papierem ściernym" jeszcze do czynienia nie miałam. 

Produkt zdecydowanie (moim skromnym zdaniem) nie nadaje się do skóry wrażliwej. Jest to mega zdzieracz który  w sposób bardzo dokładny oczyści naszą skórę i usunie z niej martwy naskórek, kurz i wszelkiego rodzaju zanieczyszczenia.



Jedna chusteczka na całą twarz ?

Tak ! A nawet pół. Ja swoje chusteczki przecinam, nie dlatego, że mi szkoda czy też jestem oszczędna - po prostu połowa idealnie wystarcza na peeling całej twarzy a przykro byłoby marnować tak dobry produkt i wyrzucać go do kosza niewykorzystanego w pełni. 

Wymiary jednej chusteczki to  21 x 18 cm

Zapach jest delikatny i przyjemny bardzo przypomina zwykłe chusteczki nawilżające. 

Działanie :


Po peelingu moja skóra jest delikatnie zaczerwieniona, jednakże efekt ten nie utrzymuje się długo- szybko znika!
Skóra jest miękka w dotyku, przyjemna niczym skóra niemowlaczka. Gwarantuję wam, że dobrze nawilżona po takim szczotowaniu sama wam podziękuje. 

Ja jestem bardzo zadowolona z tych chusteczek. Poleciłam je już kilku osobom i wszystkie są bardzo zadowolone. 
Mam nadzieje, że i wy skusicie się na wypróbowanie tego cudeńka ! Pamiętajcie jednak, że każdy peeling powinnyśmy wykonywać wieczorem tuż przed snem. Wtedy to właśnie skora najlepiej się regeneruje a ewentualne zaczerwienienie ma szansę zniknąć. 

Dodatkowym plusem chusteczek jest to, że możemy zabrać je ze sobą w podróż i nie martwić się, że ulegną zniszczeniu czy też wyleją się pod wpływem nacisku całego bagażu. 


Skład: cetearyl isononanoate, ceteareth-20, cetearyl alcohol, peg-7 glyceryl cocoate, caprylic/capric triglyceride, glyceryl stearate, glycerin, peg-40 hydrogenated castor oil, ceteareth-12, cetyl palmitate, phenoxyethanol, methylparaben, ethylparaben, propylparaben, isobutylparaben, propylene glycol, centaurea cyanus extract, allantoin, hydroxypropyl methylcellulose, cetylpyridinium chloride, citric acid, parfum 

Cena : około 7zł/10szt

 Linia CLEANIC Professional  ma również produkty takie jak: 

* Chusteczki nawilżane do peelingu, 10 szt. cena: 6.99 PLN 
*Chusteczki Anti-Age, 20 szt. cena: 9.99 PLN 
*Chusteczki Young Anti-Acne, 20 szt. cena: 9.99 PLN 
*Płatki do peelingu, 35 szt. cena: 11.99 PLN 
*Płatki kosmetyczne ze strukturą 3D,110 szt. cena: 5.99 PLN 
*Patyczki do korekty makijażu i demakijażu, 200 szt., cena: 2.99 PLN

---------------------------------------------
III ulubione peelingi do twarzy :

perfecta drobnoziarnisty, suszone nasiona malin, chusteczki Cleanic Professional 
*kolejność przypadkowa
  
Jakie są wasze ulubione peelingi do twarzy a jakie do ciała ?

12 komentarzy:

  1. Ja przepadłam :) Uważam , że sa genialne i cieszę się, że miałam możliwość je " odkryć":)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo je lubię,choć czasami boli,jak się za mocno potrze,ale efekt jest widoczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubie takich peelingów używać na wyjazdach!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Poluje na nie już od jakiegoś czasu i nie mogę ich znaleźć :/ no ale nie poddaje się, w końcu je zdobędę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdobywaj , odkrywaj i podziel się wrażeniami ;)

      Usuń
  5. zgadzam sie ze jak na cala twae to za duza jedna chusteczka']

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja dzielę na dwa czasem na trzy !

      Usuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.