Beauty Shine by Donegal


Lakier dostałam jak już pewnie wiecie jakiś czas temu od sklepu internetowego :


o czym informowałam was w poście TUTAJ

Do tej pory opisałam wam działanie cudownego lakieru w odcieniu  MIDNIGHT SKY  o którym przeczytać możecie TUTAJ

Znajdziecie tam również szczegółowy opis producenta, cenę lakieru, pojemność i ważne informacje na temat formuły ECO która została użyta do stworzenia tych właśnie lakierów.  


LAKIER DO PAZNOKCI BEAUTY SHINE - SPICY RED to jeden z moich ulubionych odcieni klasycznych który warto zawsze mieć ze sobą.
Świetnie sprawdza się w każdej sytuacji, utrzymuje się 3-4 dni i nie traci na intensywności połysku. Świetnie wygląda do każdej stylizacji. Krycie określiłabym jako umiarkowane - lakier potrzebuje 2 warstw na równomierne pokrycie płytki bez prześwitu. Przy dłuższych paznokciach, mocno wystających za opuszek pokusiłabym się nawet o 3 warstwy. Myślę, że nie jest to problemem gdyż lakier bardzo szybko wysycha a na paznokciu nie pojawiają się wgniecenia. 



Jestem zadowolona z tego lakieru. Według mnie prezentuje się rewelacyjnie. Jeśli mi się skończy na pewno odkupię sobie nowe opakowanie. Lakier poleciłam także kilku koleżankom które namiętnie go teraz testują. 

8 komentarzy:

  1. Bardzo ładna, klasyczna czerwień ;) Choć jeśli o mnie chodzi, to wolę trochę bardziej karminowe odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaa... Piękny kolor - taki jak lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny i soczysty kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja póki co jestem zadowolona z lakierów tej serii :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.