Aktualizacja - WŁOSY .

Tak było w styczniu : 


Tak było w lutym :


A tak jest teraz (11.03.2013r.) :


--------------------------------------------

Zakończyłam akcję "Mania wcierania" o której poczytać możecie tutaj : 


Akcję zaczynałam z wynikiem :

*najdłuższe pasmo 42 cm 
*średni przyrost włosów 1,5 cm 

*wcierałam : olej kokosowy na przemian z Vatiką Coconut Hair Oil 

* włosy myłam szamponem dla dzieci Hipp 


Cała akcja zakończyła się dla mnie z dniem 07.03.2013r.

Wyniki które udało mi się osiągnąć :

*najdłuższe pasmo : 46-47 cm 
*średni przyrost włosów 4 cm 


Aktualnie używam i testuję produkty firmy Kymona
których recenzja pojawi się końcem marca lub początkiem kwietnia. Do tego mój ulubiony szampon w 2013r. Hipp dla dzieciaczków- pięknie pachnie i zmywa wszystko z włosów do "stanu skrzypiącego". Początkowo moje włosy przeżywały kryzys ale już jest lepiej.


Nakładam spore ilości olejków na włosy zaraz po umyciu następnie owijam się folią, podgrzewam suszarką, owijam ręcznikiem i tak sobie siedzę pół godzinki, następnie spłukuję.  Po umyciu spryskuję delikatnie włosy dwufazową odżywką po której włosy niesamowicie lśnią i łatwo się rozczesują. 


Sorry za moją twarz ale to po mega zdzierającym peelingu z nasion malin o którym będzie innym razem. 


Wkrótce możecie też się spodziewać ekologicznych loków w moim wykonaniu bo własnie okręciłam swoje włosy chusteczkami babydream . Ciekawa jestem co z tego wyjdzie. 


Czy ktoś prowadzi tak skromne pielęgnacje jak ja ? 

12 komentarzy:

  1. Masz piękne i lśniące włoski teraz :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. boskie są Twoje włosy!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow,wielka zmiana,oczywiście na plus:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale zabawnie wyglądasz w tych pakunkach na włosach <3
    szampon kupię :)

    www.classicorcool.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Włosy cudne :) Zawsze mi się podobał ten błysk na czarnych włoskach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też .. ale teraz zastanawia mnie jak zejść z koloru i nie wyglądać jak upiór

      Usuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.