złoto czarna kreska



"Lubię zrobić coś dobrze. Lubię mieć poczucie, że włożyłam w to całe serce i duszę. I nie potrzebuję pochwał innych ludzi. Miło jest powiedzieć coś przyjemnego, ale to nie jest najważniejsze. Nie muszę uzyskać ich akceptacji, żeby dobrze się czuć. Wystarczy, że wiem, że zrobiłam to uczciwie i pięknie." 







Do makijażu  twarzy użyłam : 

podkład Miraculum
puder Mariza 
róż/bronzer Duo Elf



Do wypełnienia brwi użyłam : 

paleta do brwi Essence 

Usta pomalowałam :

pomadka Astor 104 lub 107 z serii która nazywała się Paris lub Rose . 


Makijaż oka wykonałam przy pomocy : 

eyeliner (czarny w pisaku) Mariza 
eyeliner (złoty) Essence Circus 
tusz do rzęs Maybelline  - Cat Eyes
cień nude The Body Shop 
baza pod cień Elf
Jak podoba wam się taka wersja kreski ? 

26 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie połączenie, jest super :) Lubię też malować tylko czarną kreskę, a przy "jaskółce" (tuz pod nia) domalowac rownoleglą linię - oczywiście złotą: też ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kreska swietna! ogolnie jestes sliczna ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie to wygląda <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudny ten złoty eyeliner :) bosko to wyszło ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastycznie wyszły Ci te kreski! wygląda to rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. ...ładnemu we wszystkim ładnie:), pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) no to teraz się zaczerwieniłam

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. aż tak ? no nie wierzę ! dzięki ;D

      Usuń
  8. Bardzo lubię kreski w dwóch kolorach, czarno złota wyszła Ci świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Extraaa! I w koncu cos co bede umiala zrobic sama ;D;D Pozdrawiam kolezanke z Jasła :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. xD ;) super , ciesze się , że i Jasło tu zagląda :D

      Usuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.