Zakupy =)



Oto zakupy z kilku ostatnich dni. 
Najbardziej zależało mi na skorzystaniu z promocji w Biedronce . Niby jestem zadowolona, no ale nie do końca. 

Promo na podkłady mnie nie interesuje. Mam 5 zaczętych podkładów i 3 w zapasie. Jeśli chodzi o tusze, żele pod prysznic, lakiery do paznokci, farby do włosów też nie jest najgorzej więc musiałam sobie dać na wstrzymanie. 



Kupiłam więc 2 pary rajstop na promo po niecałe 4 zł . Nie wyglądają na złe jakościowo ale jak to z nimi będzie wyjdzie w praniu. 


Masło kakaowe Perfecta kosztowało mnie z kolei niecałe 9zł. Jeśli chodzi o peeling nie wiem ile kosztował, dostałam go od mojego mężczyzny w prezencie dzień wcześniej. 


Na koniec kupiłam peelingujący żel do mycia twarzy z BeBeauty(4,99) który bardzo sobie chwalę. Dwufazowy płyn do demakijażu z firmy Bielenda(3,99) który rzekomo ma wzmocnić moje rzęsy oraz dezodorant Adidas(14,99) fizzy energy - trzeba przyznać, że jest całkiem ożywiając .  

I na koniec zapasowy wkład do tuszu . Celia - tusz do rzęs w tubce który kosztuje 3,50 i doskonale przedłuża żywotność ulubionego tuszu . 



Na koniec małe przemyślenia !

Zastanawiam się czy w waszych Biedronkach, Lidlach itd. ludzie też są tacy chamscy i otwierają wszystkie produkty i pchają do nich nos albo paluchy ? Jakby tego było mało u mnie nawet rozpakowano prawie każdą parę rajstop... 

Czy to normalne ?

6 komentarzy:

  1. kolo biedronki nie da sie przejsc obojetnie ....;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do której chodzisz tak z ciekawości ?

      Usuń
  2. Uwielbiam ta serie perfecty!

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie też cuda sie dzieja w tych sklepach!

    gdzie kupilas ten tusz celia ? wlewasz moze potem go do ,,zwyklego'' tuszu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak wlewam ;) kupiłam go w takiej drogerii w Jaśle na rogu w rynku :D jeśli jesteś z Jasła na pewno wiesz gdzie to jest

      Usuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.