Walentynkowy Pin Up


"K jak komercja... jak wiele to słowo wyjaśnia w odniesieniu do walentynek. Serduszka, kwiatuszki, misie pomyśleć by można, że bez tego nie da się powiedzieć - KoChAm. 


Jeden dzień w roku- co by się nie przemęczać. 
Wszystkie sklepy obładowane miłosnymi gadżetami- co by łatwiej było wybrać. 


Dzień zimowy- co by łatwiej było znaleźć pretekst do przytulenia. 
Dlatego powinniśmy być wdzięczni temu lub tym którzy wymyślili tak wspaniałe święto. 


To nic, że tandetne, kiczowate i do bólu przewidywalne. 
Ważne, że przez te wszystkie lata uczyniło dobra dla rozsiewania na świecie miłości ( xD ).


Miłość nie zazdrości, nie szuka poklasku, nie unosi się pychą- całą resztę kupisz w kiosku. Viva Święty Walenty ! 


I tylko singli żal... Czy ktoś w tym dniu w ogóle myśli o osobach samotnych ? Jak czują się mijając sklepowe witryny? 



Przyznam, że ja w tym dniu o tych osobach nie myślę. Myślę za to o tym jak przetrwać ten festiwal rozpoczynający się miesiąc przed. 


Życzę Wam żeby walentynki nie kojarzyły się z tym wszystkim co opisuje wyżej i żeby nie trwały tylko ten jeden zimowy dzień. " - autor tekstu : Jeleń 

Makijaż dla : http://matleenamakeup.blogspot.com/2013/02/walentynkowy-konkurs.html 

Mam nadzieje, że część merytoryczna nie będzie brana pod uwagę !  xD 

20 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że miło spędzisz walentynki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem singielka ale niecierpie tej komercji...
    Ps: urocze serdusio. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. czarujący męski spojrzenia napewno ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. usta mnie powaliły! makijaż wspaniały, gdybym tylko jeszcze potrafiła robić taką równą krechę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem singielką, i po prostu spędzę ten dzień na oglądaniu fajnego filmu, nie przywiązuję zbyt dużej uwagi do tego. Chociaż jak wyjdzie się wieczorem i widzi te słodkie pary to mogą trochę drażnić jak się jest bez drugiej połówki:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak :) kiedyś też tak miałam a teraz raczej nie obchodzimy walentynek ;D

      Usuń
  6. Świetny makijaż, ciągle zachwycam się Twoimi oczami :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.