Sleek - Storm


Sleek Storm - najlepsza paleta Sleeka !

Dziś trochę o najlepszej palecie jaką do tej pory według mnie wydała firma Sleek . Zawiera zarówno odcienie matowe jak i perłowe, jasne i ciemne. Nadaje się zarówno na dzień jak i na noc...



Gdybym mogła wybrać jedną paletę którą zabrałabym ze sobą wszędzie byłaby to właśnie ta paleta... Stworzyłam nią niezliczoną ilość makijaży i polecam ją każdemu kto dopiero zaczyna swoją przygodę z makijażem ale i osobom które siedzą w temacie bardzo mocno i jeszcze jej nie wypróbowały.

Cienie na bazie jak i bez niej utrzymują się bardzo dobrze. Niektóre delikatnie się osypują ( zwłaszcza zielony i granatowy) . jednak wybaczam im to ze względu na cenę. 

Paleta zawiera matowy brązowy i czarny cień które stanowią idealne połączenie do wypełnienia moich brwi. Jasne kremowe i złote odcienie świetnie prezentują się na oku.

Jest to moja III paleta Storm, wkrótce zamówię IV. 

Cena około 30 zł. 


Zużycia mówią same za siebie ! 


Jaka jest Twoja ulubiona paleta cieni?

27 komentarzy:

  1. Wymęczylaś ja rzeczywiście;)) Ja ostatnio non stop używam paletki z elfa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @Place Of Woman

      której ? zdradzisz mi ?

      Ja właśnie chciałabym sobie jakąś zakupić .

      Usuń
  2. No niezłe zużycie!!! Też ją posiadam, ale osobiście ulubiłam sobie Au Naturel:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zastanawiałam się czy nie wymienić mojego storm na tą paletę ale jednak chyba się nie skuszę :D

      Usuń
  3. to jest moja jedyna paleta ze sleek, ale nie lubię jej, żałuje że nie wziełam OSS :/ mi ciężko się te cienie rozcieraja i łączą ze soba...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jej, dziwne .. dla mnie jest najlepsza !

      Usuń
  4. Kocham tę paletkę! Jest to jak na razie moja pierwsza i jedyna paletka, ale gdy się ona zużyje, na pewno kupię kolejną :) Na razie poluję na Oh So Special, ale na razie czekam na wypłate haha ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tej nie miałam , kolory jakoś do mnie nie przemawiają :D

      Usuń
  5. ja obiecałam sobie że pierwszą paletą sleeka będzie Au Naturel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też ją pewnie kiedyś kupię ale w pierwszej kolejności na liście będzie storm

      Usuń
  6. bardzo podobają mi się kolorki w pierwszej palecie. Pasują każdemu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja marzę o takiej wielkiej palecie sleeka :) tylko nie wiem czy są :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdy się nad tym nie zastanawiałam :D ale chyba nie ma

      Usuń
  8. Chyba jeszcze nigdy nie zużyłam cieni do końca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Au Naturel to moja najlepsza bo jedyna hehe :) ale ta też jest ciekawa;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D dla mnie jest zbyt "mdła" żeby się nią tylko malować ... :D kupię ją ale nie w pierwszej kolejności

      Usuń
  10. Ja paletek nie uzywam, zwykle pojedyncze cienie, ale nie raz łapie mnie zajebista chęć kupienia jakiejs :D ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie palety są najlepsze :) idealna ilość do malowania... palety 180cieni też mam ale niestety nie chce się tego rozkładać nawet

      Usuń
  11. juz wiem o jaka powiekszy sie moja kolekcja ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. widze,ze pokochalas sie bardzo z ta paletka :) tez ja mam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi, i think that i saw you visited my site thus i came to “return the
    favor”.I'm trying to find things to improve my website!I suppose its ok to use some of your ideas!!

    My site User:GroverNWR - Entrepreneurship Scholars

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.